اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مردم محروم نوار مرزی توان خرید آب ندارند/ گنبدکاووس الگوی وحدت اسلام در در کشور و جهان است

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم روستاهای محروم به ویژه نوار مرزی مشکلات عدیده ای در تامین آب شرب داشته و این مردم توان خرید آب به قیمت ۷۰۰ هزار تومان را ندارند.

مردم محروم نوار مرزی توان خرید آب ندارند/ گنبدکاووس الگوی وحدت اسلام در در کشور و جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر پیش از ظهر امروز در مراسم متمرکز پروژه های هفته دولت شهرستان گنبدکاووس در دانشگاه شمس اظهار کرد: شهرستان گنبدکاووس با دارا بودن گرایش ها، فرهنگ‌های مختلف و وجود اقوام، مذاهب و قبایل مختلف با وحدت مثال زدنی مردم در کنار هم به نوبه خود الگوی وحدت اسلام در کشور و جهان بوده و مهد تمدن فرهنگ و هنر است.

وی تصریح کرد: سیاست مملس شورای اسلامی دوره یازدهم بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری معیشت و اشتغال بوده و با توجه به اینکه مردم کشور و استان به لحاظ اقتصادی و معیشت حال خوبی ندارد مجلس در کنار دولت انقلابی این دو را سرلوحه کار خود قرار داده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با مشاهده سفرهای رئیس جمهور به استان های مختلف و خاتمه دادن هرگونه ویژه خواری و رانت خواری در سال اول خود، به کارامدی و مردمی بودن دولت سیزدهم ایمان اورده و در کنار دولت تلاش دارد تا مشکلات اقتصادی مردم را رفع کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور مصوبات خوبی در سفرهای استانی داشته و توانسته در سال اول ۴۸۰ هزار میلیارد تومان از کسری بودجه را جبران کند و این گام بزرگی برای دولت با وجود مشکلات پیش رو است.

شادمهر گفت: وظیفه مسئولان و مدیران این است که پیگیر مصوبات سفر بوده تا بتوانند برای توسعه و پیشرفت استان و شهرستان اعتبارات بیشتری جذب نمایند.
وی با اشاره به مشکلات حوزه شهرستان گنبدکاووس ابراز کرد: تکمیل جاده نفت، احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، تکمیل فاضلاب شهری از جمله معضلات مهم شهرستان بوده که برخی از آنها بیش از ۳۰ سال بلاتکلیف مانده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روستاهای محروم گنبدکاووس از بی آبی و کم آبی رنج می‌برند، گفت: مردم محروم روستاهای مرزی از بی آبی و کم آبی رنج می‌برند و انها نیز حق بهره مندی از آب شرب را ندارند. آب شرب در این مناطق گالنی ۷۰۰ هزار تومان بفروش می‌رود و مردم توان خرید آب به این قیمت را ندارند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول