اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد

در چهارمین روز از هفته دولت و با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی، پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد.

پایگاه انتقال خون و کلینیک دندانپزشکی کوهدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، ظهر امروز و در چهارمین روز از هفته دولت، مرکز انتقال خون شهدای محبین و همچنین کلینیک داندانپزشکی این شهرستان با حضور استاندار لرستان، نماینده مردم کوهدشت در مجلس و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید. 

استاندار لرستان در حاشیه این افتتاح، ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: امروز از پروژه‌های مختلفی در کوهدشت بازدید شد که برخی‌ها کلنگ‌زنی و برخی‌ها نیز به بهره‌برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: ساخت مخزن ۲۰ میلیون مترمکعبی و تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در کوهدشت دست اقدام است که روند پیشرفت فیزیکی خوبی داشته و برای تکمیل نیازمند تزریق منابع است.

زیویار بیان داشت: کلینیک دندان‌پزشکی بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت و پایگاه انتقال خون این شهرستان امروز به بهره‌برداری رسیدند، مرکز انتقال خون دارای ۵ تخت بوده که سه تخت آن برای آقایان و دو تخت نیز برای خانم‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول