اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

25 هزار «درمیانی» از طرح‌های هفته دولت بهره مند شدند/ افتتاح101 پروژه در یک شهرستان

فرماندار درمیان گفت: در طی هفته دولت 108 پروژه در این شهرستان افتتاح شد که جمعیتی بالغ‌بر 25 هزار نفر از این پروژه‌ها برخوردار شده‌اند.

25 هزار «درمیانی» از طرح‌های هفته دولت بهره مند شدند/ افتتاح101 پروژه در یک شهرستان

مهدی فرجامی‌فرد، فرماندار درمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: امسال در طی هفته دولت در شهرستان درمیان پروژه‌های افتتاحیه و کلنگ‌زنی حدود ۱۱۰ پروژه بوده که تقدیم مردم شهرستان می‌شود.

وی با بیان اینکه مجموع پروژه‌های افتتاحی این شهرستان در طی هفته دولت ۱۰۸ مورد است، تصریح کرد: جمعیت برخوردار از این طرح‌ها و پروژه‌ها ۲۵ هزار نفر با ۶ هزار و ۳۵۶ خانوار هستند.

فرماندار درمیان ادامه داد: حدود ۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های قابل افتتاح در طی این هفته هزینه شده است.

فرجامی‌فرد از کلنگ‌زنی دو پروژه در این شهرستان با پیش‌بینی اعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان در طی هفته دولت خبر داد و افزود: قالب پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان در حوزه عمرانی، روستایی و شهری است.

وی به مهم‌ترین پروژه‌ها این شهرستان اشاره داشت و گفت: در حوزه عمرانی در این شهرستان راه روستایی شکری و احمدآباد افتتاح شده است.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه بهره‌برداری از اجرای طرح هادی در ۱۰ روستای سطح شهرستان با اعتبار ۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های مهم درمیان است، یادآور شد: همچنین در طی این هفته کتابخانه‌ای با همکاری بنیاد علوی در روستای نوغاب ساخته و توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی تجهیز شده و اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

فرجامی‌فرد با بیان اینکه دو پروژه مجتمع گلخانه‌ای با اعتباری بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و خط شماره دو تولید آجر سفال در روستای علی‌آباد با اعتباری بالغ‌بر ۷ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده که در هفته دولت افتتاح خواهد شد، یادآور شد: این دو پروژه در حوزه اشتغال شهرستان بسیار مؤثر خواهند بود.

وی از احداث پانسیون پزشکان علوی بیمارستان خاتم الانبیاء با اعتبار یک‌میلیارد و ۶۰ میلیون تومان خبر داد و بیان داشت: این پروژه با کمک بنیاد علوی ساخته شده که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار درمیان با اشاره به اینکه افتتاح گازرسانی به پنج روستا و پنج واحد صنعتی در ناحیه صنعتی شهرستان در هفته دولت گفت: آغاز عملیات گازرسانی طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان نیز در دستور کار برنامه‌های این هفته است.

فرجامی‌فرد به پروژه‌های حوزه آبرسانی شهرستان اشاره داشت و اضافه کرد: دو پروژه مهم آبرسانی به روستای مرزی خیرآباد که با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه شهید ناصری و یکی از خیران با اعتباری بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و آبرسانی به یکی دیگر از روستاهای این شهرستان با اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شاخص درمیان در طی هفته دولت است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول