اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

وزیر ورزش از ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج بازدید کرد/ سجادی: میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی رویکرد دولت است

وزیر ورزش و جوانان از ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج بازدید کرد و گفت: دو سال آینده المپیک پاریس پیش‌رو داریم که موفقیت‌های ورزشکاران ما در گرو همکاری فدراسیون‌ها و ادارات کل استان‌ها است که ظرفیت فوق‌العاده‌ای در کردستان وجود دارد که برای بروزرسانی و تقویت آنها کمک خواهیم کرد.

وزیر ورزش از ورزشگاه ۲۲ گولان سنندج بازدید کرد/ سجادی: میزبانی رویدادهای بین‌المللی ورزشی رویکرد دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز از ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج بازدید کرد. 

وی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار کرد: از نزدیک از مجموعه ورزش استان بازدیدی داشتیم و در این ماموریت مسائل ورزشی استان را بررسی می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: سابقه ورزشی کردستان درخشان است، در زمینه‌های مختلف پتانسیل خوبی دارد و آمار و ارقام بیانگر ظرفیت‌های ورزشی در کردستان است.

سجادی ادامه داد: کردستان از تمام رشته‌های ورزشی برخوردار است و ۵۰ هیات فعال دارد و این جای تقدیر دارد.

وی در ادامه اعلام کرد: مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از جنس ورزش است و همکاران پرتلاشی دارند که تاکنون در این استان به نسبت بضاعت و امکاناتی که در اختیار دارند بیشتر از توانش فعالیت دارد اگرچه بخش خصوصی نیز پای کار است.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مینی‌فوتبال اکنون به عنوان یک رشته و فدراسیون جهانی دارد که در ایران انجمن داریم و مراحل ابتدایی خود را طی می‌کند که کاندیدای یکی از فدراسیون‌های مینی‌فوتبال در کشور هستیم.

سجادی خاطرنشان کرد: امروز به چشم خودم دیدم استاندار کردستان پشتکار ورزش هستند و با جوانگرایی که دارند از ورزش حمایت می‌کنند و پیشرو هستند و این برای ما نوید خوبی است.

وی گفت: بررسی عملکرد استان‌ها در دستور کار است که در برنامه یک سال آینده و برای چالش‌ها و مشکلات آن برنامه‌ریزی و نقشه راه تعیین می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: دو سال آینده المپیک پاریس پیش‌رو داریم که موفقیت‌های ورزشکاران ما در گرو همکاری فدراسیون‌ها و ادارات کل استان‌ها است که ظرفیت فوق‌العاده‌ای در کردستان وجود دارد که برای بروزرسانی و تقویت آنها کمک خواهیم کرد.

سجادی ادامه داد: به هیات‌های بلاتکلیف و مربیان و ورشکاران و نیز تعامل بین هیات‌ها و ادارات کل ورزش و جوانان رسیدگی خواهد شد.

وی ابراز کرد: ۱۹۰۰ رویداد ورزشی داریم که نسبت به سال‌های گذشته ۱۰ برابر است و ما به این قانع نیستیم چرا که کشور ما شایسته بیشتر از اینها است.

وزیر ورزش و جوانان یادآوری کرد: یکی از رویکردهای وزارت ورزش و جوانان در کشور که مجوز آن را از رئیس جمهور گرفته‌ایم میزبانی رویدادها و برخی اتفاقات بین‌المللی ورزشی است که تاکنون میزبان چند رویداد مهم ورزشی بوده‌ایم.

افتتاح ۲۳ پروژه ورزشی، افتتاح کارخانه رب گوجه‌فرنگی، افتتاح سردخانه دهگلان، کلنگ‌زنی پروژه تعریض پل قشلاق و بازدید از ورزشگاه ۶ هزار نفری ۲۲ گولان سنندج از برنامه‌های سفر وزیر ورزش و جوانان به کردستان است.

سجادی در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای سنندج، به مقام شامخ شهیدان کردستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول