اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح و کلنگزنی ۵ پروژه در پردیس

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: در استان تهران طی هفته دولت ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و امروز فقط در پردیس حدود ۶۸۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه های اقتصادی، بخش خصوصی و عمرانی بهره برداری و کلنگزنی شد.

افتتاح و کلنگزنی ۵ پروژه در پردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سیدعباس جوهری معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه ۵ پروژه هفته دولت در پردیس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در استان تهران طی این هفته ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح خواهد شد و امروز فقط در پردیس حدود ۶۸۰ میلیارد تومان در حوزه های اقتصادی، بخش خصوصی و عمرانی بهره برداری و کلنگزنی شد.

جلوگیری از خروج ۲۰ میلیون دلار در سال

وی گفت: افتتاح کارخانه دکمه سازی در پردیس با ۵۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری که طی سال از خروج ۲۰ میلیون دلار ارز جلوگیری می کند از اقدامات موثر انجام شده بود.

جوهری با بیان اینکه در استان و شهرستان پردیس در مجموع رشد ۲۶۰ درصدی را نسبت به سال قبل شاهد بودیم تاکید کرد: یک سال از عمر دولت جهادی و مردمی گذشته و خدماتی شایسته را به پیشگاه مردم ارائه داده است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، ادامه داد: در این زمان کوتاه و شرایط سختی که دولت سیزدهم گذراند، تعبیرها این بود که دولت قبل زمینی سوخته را تحویل داده و با یک کار جهادی زمین زنده می شود، اما ما زمینی سوخته و مین گذاری شده را تحویل گرفتیم.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی مواقع مشکلات و کار با دشواری‌های چندین برابری همراه بود اما با عنایات مسوولان بسیاری از مشکلات رفع شد و چیزی که دشمنان به آن طمع داشتند و می گفتند طی یکسال اول دولت کمرش خم خواهد شد، با صبوری و همراهی متواضعانه مردم حل و دولت رو به جلو حرکت کرد.

جوهری با بیان اینکه در بسیاری از عرصه ها با تلاش دولت شاهد شکوفایی بودیم، ابراز کرد: پیش بینی ها این بود که حقوق سال اول کامندان را نتوانیم پرداخت کنیم اما با تدابیر صورت گرفته اینگونه نشد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، تصریح کرد: در بسیاری از موارد مانند صادرات، اقتصادی، فروش نفت، صادرات گاز و غیره اقدامات موثری توسط دولت مردمی انجام و دشمنان از تصورات خود عقب رانده شدند.

بهره‌مندی ۶ میلیون نفر از بیمه سلامت رایگان 

وی با اشاره به اینکه آرزوی ما بیمه سلامت بود که امروز ۶ میلیون نفر از سه دهک پایین جامعه بیمه رایگان شدند، بیان کرد: حجم افتتاح‌های هفته دولت امسال با ۵۱۷ پروژه رشد بیش از ۲۰۰ درصدی را داشته و ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه ‌های مختلف افتتاح می شود.

جوهری ادامه داد: در حوزه اجتماعی همت بالایی در دولت وجود داشته و کارهای بزرگی انجام شده که ساماندهی معتادین متجاهر از جمله آن است.

ایجاد هشت هزار ظرفیت جدید نگهداری معتادین متجاهر طی ۸ماه

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، اضافه کرد: ۱۰ ماه پیش که این مسوولیت را برعهده گرفتیم طی جلسه ‌‌ای گفتیم معتادین را جمع آوری کنید، و گفتند؛ ظرفیت خالی نداریم و پیشبینی‌ها برای این حوزه ۲۵ هزار ظرفیت خالی جدید بود درحالی که ۱۲ هزار ظرفیت موجود بود.

جوهری تصریح کرد: ایجاد ظرفیت‌های جدید کار سنگینی بود اما امروز قرارگاه اجتماعی موفق به احداث هشت هزار ظرفیت جدید در طی هشت ماه اخیر شده و در چند ماه آینده این تعداد را به ۲۳ هزار میرسانیم و این فقط گام های اولیه در حوزه اجتماعی  است.

وی تصریح کرد: در مراحل بعدی اجتماعی کردن معتادین متجاهر، اشتغال و غیره آنها خواهد بود اما این موارد زمان میبرد و معتقدیم این دولت که مفتخر به دولت مردمی بودن است با اتکا به مردم کار را انجام و به جلو حرکت می کند.

سپاه مردانه و جانانه پای کار آمد

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران، افزود: با مردم گام های بزرگی برداشته میشود و با کمک دستگاه هایی مانند سپاه که مردانه و جانانه پای کار آمده و خدمات و کمک های مونانه را ارائه میدهد با افتخار و سربلندی از این گردنه سخت سلامت عبور کردیم چه در مهار گرونا و چه در کمک های مومنانه که بینظیر و کم نظیر در دنیا بود.

وی ادامه داد: امروز قرارگاه اجتماعی در شهرستانها برگزار می شود و مسوولان دست به دست هم داده و با استفاده از ظرفیت ها هم دلی و با کمک استانداری شهرستانها با شناسایی مناطق کم برخوردار و به صورت محله محور عرصه خدمتی را خواهیم داشت.

جوهری تاکید کرد: در سیل فیروزکوه مسوولان پردیس، مجاهدانه پای کار بودند و علیرغم اینکه این شهرستان نیز با مشکلاتی روبرو شده بود پای کار آمده و تمرینی برای همدلی بین دستگاه ها را با موفقیت رقم زدند.

لازم به ذکر است امروز پروژه آسفالت جاده قدیم جاجرود با ۵۵ میلیارد تومان، کارخانه تولید دکمه با ۵۵ میلیارد تومان و ۵۰ نفر اشتغالزاییوپ و ایستگاه هواشناسی پردیس در فاز ۳ با بودجه ۸۵۰ میلیون تومانی افتتاح و رزمایش کمک مومنانه با توزیع ۲هزار بسته ارزاق به ارزش ۱ میلیارد و دویست میلیون تومان برگزار شد و در پایان مرکز بازپروری و مهارت افزایی شهید نوشین، در فاز 3 پردیس با ۵ میلیارد تومان اعتبار کلنگزنی شد که در مجموع ۶۸۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های امروز پردیس بود.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول