اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

والیبال قهرمانی جهان| مجرد: مصر انتحاری بازی کرد/ بازی با هلند تعیین کننده است

مدافع تیم ملی والیبال ایران ضمن تبریک به مردم بابت دومین پیروزی کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: مسابقه مقابل هلند برایمان مهم است و امیدوارم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهیم.

والیبال قهرمانی جهان| مجرد: مصر انتحاری بازی کرد/ بازی با هلند تعیین کننده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی اصغر مجرد پس از پیروزی تیم ایران برابر مصر اظهار کرد: خداراشکر که توانستیم پیروز این میدان شویم و این برد را به مردم ایران و والیبال دوستان تبریک می گویم.

وی افزود: در دو ست اول به راحتی پیروز میدان شدیم چون خوب سرویس زدیم و بازی را جدی گرفتیم اما در ست سوم و چهارم مصر انتحاری‌تر بازی کرد و با سرویس های خوب دریافت تیم ما را دچار اشکال کرد. نتوانستیم در ست سوم بازی را برگردانیم اما خداراشکر ست چهارم را کنترل کرده و برنده این مسابقه شدیم.

مجرد در خصوص مسابقه برابر هلند توضیح داد: این دیدار تعیین کننده رده اول یا دومی گروه است. هر مسابقه حکم فینال را دارد و جایی برای اشتباه نیست. امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی از خود ارائه دهیم و پیروز مسابقه شویم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‎های قهرمانی مردان جهان مصر نماینده قاره آفریقا را شکست داد و با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم جدول گروه F باقی ماند تا صعودش به مرحله یک هشتم نهایی قطعی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول