اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

خاطرات «شهید رجایی» به آمریکای لاتین رسید

در سالروز شهادت شهید رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی شهید محمدعلی رجایی ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر شد.

خاطرات «شهید رجایی» به آمریکای لاتین رسید

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در سالروز شهادت شهید رجایی، نخستین کتاب خاطرات و زندگی شهید محمدعلی رجایی ویژه مخاطبان آمریکای لاتین به زبان اسپانیولی منتشر شد.  

کتاب «فرزند ملت» به کوشش و همکاری مشترک انتشارات راه یار و انتشارات بین المللی (اسپانیولی) فانوس دریایی با هدف آشنا کردن مخاطبان اسپانیایی زبان با سبک زندگی این رئیس جمهور شهید تهیه و در اختیار مخاطبان اسپانیایی زبان آمریکای لاتین قرار گرفته است.

این اثر به کوشش سیدعباس موسوی از منابع فارسی جمع‌آوری و پس از به‌روزرسانی به زبان اسپانیولی ترجمه شده است و پس از ویراستاری توسط خانم انخلیا ماریا روخاس از کشور کلمبیا و سیدسعید شاهمرادی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب «فرزند ملت» که در ۱۷۲ صفحه تنظیم شده است، به خاطراتی از شهید رجایی در محیط خانه و خانواده، کار، تلاش‌ها و مجاهدت‌های وی در دوران زندان، خاطرات دوران معلمی، خصوصیات شخصیتی، سبک زندگی ساده و بی‌آلایش، نامه‌ها و سخنرانی‌های وی می‌پردازد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول