اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

شهادت سردار سلیمانی سبب قدرتمندتر شدن جبهه حق در جهان شد

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همه شهدا به ویژه شهید سلیمانی برای دفاع از اسلام و مظلومین شهید شدند و با شهادت انها جبهه حق در جهان قدرتمندتر شده است.

شهادت سردار سلیمانی سبب قدرتمندتر شدن جبهه حق در جهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کردکوی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در یادواره شهدای عقیلی محله شهرستان کردکوی در مسجد سیدی بنی هاشم اظهار کرد: دشمنان اسلام در هر برهه ای از زمان احمق بوده و دست به کارهایی زده که باعث جهانی شدن اسلام شده است.

وی با اشاره به آیه قران کریم درباره شهدا تصریح کرد: همانطور که همه می دانیم خداوند در قران کریم فرموده که شهدا زنده هستند و مسلمانان چه پیروز شوند و یا در راه خدا کشته شوند پیروز واقعی هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بر همین مبنا دشمنان احمق اسلام فکر می کنند که اگر مجاهدین خدا مانند شهدا و یا شهید سلیمانی را به شهادت برسانند یاد و نام انها از ذهن و دل مردم خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: دشمنان نمی دانند که شهدا مجاهدین واقعی بوده که برای دفاع از اسلام در راه خدا گام برداشته و با شجاعت، شهامت، تقوا و فداکاری و غیره تلاش می کنند تا جبهه حق را تقویت کنند.

گرزین گفت: شهدا بعد از شهادت خود تاریخی و جاودان خواهند شد و شهادت انها باعث تقویت و اقتدار جبهه حق در جهان می شود.

وی بیان کرد: دشمنان در این سالها با توطئه های مختلف تلاش کردند تا شهامت، شهادت، روحیه انقلابی و جهادی را در بین مردم به ویژه جوانان کمرنگ و یا حذف کنند اما انها نمی دانند که جوانان ایرانی با وجود گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که دشمن به حرم حضرت زینب(س) حمله کرد، قیام کرده و برای دفاع از حرم امامین در کیلومترها ان سوی مرز جغرافیایی حاضر شدند تا پرچم جبهه حق همواره بر فراز جهان بدرخشد. 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان ابراز کرد: امروز به برکت خون شهدا و فداکاری های این مجاهدین با ایمان جبهه حق تقویت شده و در جهان قدرتمند و مقتدر ایستاده است.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول