اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

۳۶ چمن دانش‌آموزی در طرح شهید سلیمانی برای بوشهری‌ها احداث شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی، 36 چمن دانش‌آموزی و هشت سالن ورزشی در سراسر استان بوشهر احداث شده است.

۳۶ چمن دانش‌آموزی در طرح شهید سلیمانی  برای بوشهری‌ها احداث شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیلم، صبح امروز سه پروژه ورزشی آموزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در شهرستان دیلم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افتتاح و عملیات اجرایی آنها شروع شد.

علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین با اشاره به اینکه شهرستان دیلم بیش از 7 هزار و 500 دانش‌آموز دارد اظهار داشت: طرح‌های ورزشی دانش آموزی دیلم طرح سردار شهید سلیمانی شامل دو چمن مصنوعی و یک کلاس درس تربیت بدنی برای  سه آموزشگاه مدرس، شهید سلیمانی و عصمت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: برای دو طرح چمن مصنوعی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای طرح نهضت ملی فضای ورزشی درون مدرسه‌ای اختصاص یافته است که هر کدام به مساحت  ۵۴۴ مترمربع، در مدارس پسرانه شهید سلیمانی و مدرس اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: کلاس درس تربیت بدنی مدرسه عصمت شهر دیلم نیز به مساحت ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار ۸۰ میلیون تومان  افتتاح می‌شود.

موحدی  بیان کرد: این کلاس دارای کف پوش تاتامی، دیوار پوش ایمنی، دیوار کوهنوردی، تشک ژیمناستیک، حلقه بسکتبال، طناب، حلقه و وسایل بازی، پله چابکی و  ترامبولین مجهز شده است.

علی موحدی ابراز داشت: در قالب این طرح،  ۳۶ چمن دانش‌آموزی و هشت سالن ورزشی در سراسر استان بوشهر احداث شده و یا اجرایی می‌شود که از این مجموع دو چمن مصنوعی، یک کلاس درس تربیت بدنی و سالن دانش‌آموزی به شهرستان دیلم تعلق گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول