اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

انتقاد روس‌ها از غیبت در مسابقات جهانی کشتی/ رئیس فدراسیون روسیه: مسابقات بدون ما چه کیفیتی دارد؟

رئیس فدراسیون کشتی روسیه از غیبت ورزشکاران این کشور در مسابقات جهانی صربستان انتقاد کرد.

انتقاد روس‌ها از غیبت در مسابقات جهانی کشتی/ رئیس فدراسیون روسیه: مسابقات بدون ما چه کیفیتی دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی در حالی از 19 شهریورماه به میزبانی بلگراد صربستان آغاز می‌شود که روس‌ها از شرکت در این دوره از رقابت‌ها محروم هستند این در حالیست که رئیس فدراسیون کشتی این کشور در کنگره اتحادیه جهانی شرکت خواهد کرد.

میخایل مامیشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه قرار است در کنگره جهانی که یک روز قبل از شروع مسابقات جهانی در بلگراد برگزار می‌شود شرکت کند.

براساس گزارش TASS خبرگزاری رسمی روسیه، رئیس فدراسیون کشتی این کشور گفت: من برای شرکت در جلسه هیات اجرایی و کنگره جهانی یک هفته دیگر به بلگراد پرواز می‌کنم. فکر می‌کنم خیلی چیزها در این جلسه به صورت شفاف بیان و مطرح شود.

وی افزود: من تردید دارم اکثریت قریب به اتفاق اعضای اتحادیه جهانی کشتی، بدون فکر مسیر تخریب سازمان‌های عمومی ورزشی را که همواره عدم دخالت ‌سیاستمداران را سرلوحه خود قرار داده‌اند، طی کنند اما امروز باید یک نفر فریاد بزند.

مامیشویلی با انتقاد از عملکرد کمیته بین‌المللی المپیک، گفت: من دوباره در انتخابات انتخاب نخواهم شد چون من یکسال قبل با اکثریت آراء انتخاب شدم و در صورتی که دوباره رای بیاورم با قدرت از ورزشکارانم دفاع خواهم کرد. اگر کشتی‌گیران روسی در مسابقات شرکت نکنند ما باید درباره چه رقابتی حرف بزنیم؟ این واقعا مضحک است.

وی در حالی که از محرومیت روسیه و بلاروس در المپیک پاریس منتقد بود این سوال را مطرح کرد مسابقات جهانی کشتی بدون کشور روسیه با چه کیفیتی برگزار خواهد شد؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول