اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رهبر انصارالله: رژه امروز، پیامی به دشمنان است/توانمندی ارتش همچنان در حال ارتقاست

رهبر جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که رژه‌های نظامی، پیامی مبنی بر ادامه فعالیت جدی برای ساخت توانمندی نظامی است و ارتش یمن، صادقانه و با ایمان، در حال توسعه توانمندیهای خود است.

رهبر انصارالله: رژه امروز، پیامی به دشمنان است/توانمندی ارتش همچنان در حال ارتقاست

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه به مناسبت رژه نظامی که در الحدیده  با شعار «وعد الآخره» (وعده آخرت) برگزار شد، سخنرانی و از این نیروها قدردانی کرد.

شبکه خبری المسیره به نقل از الحوثی گزارش داد، رژه‌های نظامی، پیامی مبنی بر ادامه فعالیت جدی برای ساخت توانمندی نظامی است و ارتش یمن، صادقانه و با ایمان، در حال توسعه توانمندیهای خود است.

وی با بیان اینکه هدف از تمامی این رژه‌ها، اطمینان‌بخشی به مردم و پیام به دشمنان متجاوز است، گفت:  رژههایی که برگزار شد، فقط متعلق به بخشی از تشکیلات ارتش است؛ چرا که دهها هزار نفر از نیروهای آن، در جبهه‌ها مستقر هستند.

رهبر انصارالله ادامه داد: ارتشی که از خائنان پاک شد، هزاران افسر و نیروی صادق در آن باقی ماندند. ارتش ما به وظایف خود عمل می‌کند. ارتش ما در میادین مختلف نبرد و توسعه توانمندیهای خود، به سطح مهمی رسیده و میزان زیادی از بازدارندگی را محقق کرده است.

الحوثی با اشاره به اینکه ارتش در حال ارتقای مهارتهای جنگی در زمینه دریایی، هوایی، زمینی، موشکی و ساخت تجهیزات است، افزود: قدرت نظامی برای دفاع از کشور است. تمام تلاش دشمنان برای از بین بردن قدرت ارتش و سلب قدرت یمن، به شکست منتهی شد.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از واقعیت نظامی یمن نسبت به روز نخست تجاوز تا به امروز، آگاه هستند، گفت: طمع دشمنان در اشغال کشور و تسلط بر ملت ما، به توهمات و سرابی بدل شده است.

رهبر انصارالله با بیان اینکه دشمنان یمن امروز در بحران و گرفتاری بزرگی قرار دارند، خاطر نشان کرد: دشمنان نتوانستند کشور ما را از مواضع اصولیش در قبال مسائل امت اسلامی و در صدر آن، مسئله فلسطین دور کنند.

وی تصریح کرد: به ساخت ارتش خود ادامه می‌دهیم تا به سطح بازدارندگی کافی در برابر دشمن، حمایت از کشور و مشارکت گسترده در حمایت از مسئله فلسطین برسیم. لذا، از ائتلاف متجاوز می‌خواهم که فرصت آتش‌بس را مغتنم بشمارند و به تجاوز، محاصره و اشغالگری پایان دهند.

الحوثی با بیان اینکه ائتلاف متجاوز باید بداند که محال است بتواند یمن را اشغال کند و بر ملت آن مسلط شود، در پایان عنوان کرد: ملت ما، موضع درست و مسئله عادلانه‌ای دارد و به دفاع از حقوق قانونی خود در آزادی، استقلال و شکست محاصره ادامه می‌دهد. ما، متجاوز نیستیم، بلکه به دنبال صلح واقعی هستیم.

این در حالی است که استان الحدیده، امروز پنجشنبه شاهد بزرگترین مراسم فارغ التحصیلی نیروهای نظامی دولت نجات ملی یمن و رژه آنان بود. این مراسم با حضور مهدی المشاط رئیس شورای عالی سیاسی یمن  برگزار شد. در این مراسم از موشکهای جدیدی ونمایی گردید (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول