اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حضور رئیس‌جمهور در جمع مردم منطقه‌ای صعب‌العبور در خوزستان + فیلم

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از بخش‌هایی از طرح غدیر در استان خوزستان، در جمع مردم منطقه محروم و صعب العبور «احمدفداله» حضور یافت.

حضور رئیس‌جمهور در جمع مردم منطقه‌ای صعب‌العبور در خوزستان + فیلم

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور که برای افتتاح طرح عظیم آبرسانی غدیر به استان خوزستان سفر کرده، در جریان بازدید از بخش‌هایی از این طرح در بخش شهیون شهرستان دزفول، در جمع مردم منطقه محروم و صعب العبور «احمدفداله» حضور یافت.
‌‌
آیت الله رئیسی در بازدید از روستای محروم و دورافتاده احمدفداله، پس از گفت‌وگوی رودررو با مردم، به آنها در خصوص پیگیری رفع مشکلات‌شان خصوصا در زمینه جاده مواصلاتی این منطقه، قول مساعد داد.

 

 

‌‌ رئیس جمهور با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات مردم درباره موضوع جاده مواصلاتی به عنوان مهمترین مشکل منطقه افزود: حتماً مسأله جاده این منطقه را در اولویت قرار می‌دهیم و با پیگیری مجدانه استاندار و تخصیص اعتبارات لازم از مرکز، به سرعت کار دنبال خواهد شد.

رئیسی با اشاره به اینکه مشکل جاده دسترسی به این منطقه ریشه بخش قابل توجهی از مشکلات منطقه است، گفت: ساخت جاده دسترسی به این منطقه با اولویت دنبال خواهد شد تا بن‌بست بوجود آمده در رشد و پیشرفت این منطقه برطرف شود و جوانان به عنوان سرمایه‌های گرانقدر این منطقه بتوانند با کار و تلاش خود این منطقه را بسازند.

 

 

 


انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول