اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

جشنواره فرهنگی-ورزشی پرستاران ایران برگزار شد

جشنواره فرهنگی -ورزشی پرستاران در شهر اصفهان برگزار شده و حدود هزار نفر از پرستاران در این جشنواره ورزشی به رقابت می‌پردازند.

جشنواره  فرهنگی-ورزشی  پرستاران ایران برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، جشنواره فرهنگی ورزشی پرستاران روز گذشته با حضور  محمد میرزابیگی، رئیس کل سازمان نظام پرستاری، عباس عبادی، معاونت پرستاری، شیما صفازاده دبیر اجراییه جشنواره ورزشی پرستاران، شاهین شیروانی رئیس دانشگاه علوم پزشی و برخی از مسئولان سازمان نظام پرستاری با حضور پرستاران برگزار شد.

در افتتاحیه این جشنواره از دو پرستار ورزشکار جواد فروغی قهرمان المپیک و فاطمه سهرابی قهرمان لیگ تکواندو پومسه تقدیر شد.

شیما صفازاده، دبیر اجرایی جشنواره ورزشی پرستاران در افتتاحیه این جشنواره اظهار داشت: اعضای  کادر پرستاری پرستاران، همکاران هوشبری، اتاق عمل مدیریت‌ها و بهیاران که از سراسر کشور در شهر اصفهان شهر گنبدهای فیروزه‌ای گرد هم آمدیم. اکنون که در شهر اصفهان هستیم ۹ جشنواره ویژه درشهرهای ملایر، لاهیجان، سمنان، مشهد، سنندج، شیروان، آبادان، اهواز و همدان پشت سر گذاشته و به اصفهان رسیدیم؛ این شهر به واسطه تاریخ بسیار مهم و آثار تاریخی بی‌شمارش یکی از شهرهای معروف جهان است. آثار تاریخی اصفهان مجموعه‌ای از بهترین نمونه‌های به جا مانده از معماری ایران است و به جرأت می‌توان گفت اکثر هنر و شاهکارهای معماری ایران در 500 سال اخیر در اصفهان قرار گرفته است.

شاهین شیروانی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی پرستاران گفت: نظام سلامت ما مرهون تلاش‌ها و کوشش‌های همه‌ دست اندرکاران نظام سلامت، از بهداری که در یک روستای دور افتاده در حال ارائه خدمت است تا بیمارستان‌های بزرگ ماست و بدون شک نقش و جایگاه پرستار درنظام سلامت ویژه است. 

عباس عبادی،معاون پرستاری وزیر بهداشت  در افتتاحیه جشنواره ورزشی پرستاران در اصفهان بیان کرد: بخش قابل توجهی از نیروهای پرستاری در طرح شهید سلیمانی به استقبال ویژه این مسیر رفتند و بعضی از همکاران من در بخش مراقبت از منزل ارائه خدمات سلامت و مراقبت را بر عهده داشتند. کرونا فرصتی بود برای اینکه جنبه‌های پنهان حرفه ما نمایش جدی‌تری پیدا کند و خوشبختانه تصویر اجتماعی حرفه و رشته ما در این دوره فرصت بروز و ظهور بیشتری داشت. 

 محمد میرزابیگی،رئیس سازمان نظام پرستاری  در مراسم افتتاحیه جشنواره ورزشی پرستاران افزود: شرایط کشور با جهاد مداوم و مستمر و مکرر پرستاران رو به بهبود رفت و به گونه‌ای شد که بتوانیم شاهد این جمع باشیم. پرستاران قهرمان عرصه مبارزه با ویروس کرونا هستند و ان شاء لله به اهدافی که داریم برسیم.

وی افزود: شما پرستاران امتحان خودتان را پس دادید؛ مقام معظم رهبری در طول دوره کرونا مرتب برای پرستاران پیام‌هایی صادر و از مدافعین سلامت تقدیر می‌کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول