اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بذرپاش در کنگره اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی/ اسیر اتاق‌های دربسته تصمیم گیری نشوید

رئیس کل دیوان محاسبات کشور خطاب به دانش‌آموزان انجمن اسلامی، گفت: شما جوانان برنا و آینده‌ساز ایران اسلامی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارید که با روشنگری هم سن و سالان خود، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کرده و فضای مجازی را میدان تحرک مؤمنانه خود کنید.

بذرپاش در کنگره اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزی/ اسیر اتاق‌های دربسته تصمیم گیری نشوید

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور در جمع شرکت کنندگان در چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهار کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی مجموعه‌ای اصیل و مطمئن برای کار اجتماعی مؤمنانه و محلی برای زیست اجتماعی، جذاب و اثربخش است. شما می‌توانید اتحادیه را تبدیل به سازمان بزرگ اجتماعی نوجوانان ایرانی کنید.

وی افزود: کمیت به اندازه کیفیت مهم است و باید روزی برسد که همه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی باشند و می‌شود روی این موضوع هدفگذاری کرد.

رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه با اشاره مطالبه مقام معظم رهبری از جامعه جوان کشور، افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم از تمدن نوین اسلامی سخن به میان می‌آورند و در ادامه تصریح می‌کنند که دو مقوله مهم در نیل به این هدف، ظرفیت مادی و نیروی انسانی جوان و مستعد است که به‌حمدالله شما نسل آتی ایران اسلامی مصداق آن هستید. جهاد تبیین نکته دیگری است که رهبری دائماً روی آن تاکید می کنند که مهم‌ترین سرفصل آن موضوع امیدآفرینی است.

وی خطاب به دانش‌آموزان انجمن اسلامی، ادامه داد: شما جوانان برنا و آینده‌ساز ایران اسلامی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارید که با روشنگری هم سن و سالان خود، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کرده و فضای مجازی را میدان تحرک مؤمنانه خود کنید.

بذرپاش، تقویت اعتماد به نفس ملی را از دیگر لازمه‌های امیدبخشی دانست و تأکید کرد: به هیچ وجه خودتان را و کشورتان را دست کم نگیرید و با افتخار ایرانی بودنتان را فریاد بزنید. کارهایی در این کشور شده و در حال انجام است که با وجود انواع و اقسام تحریم‌ها و سنگ اندازی‌ها، حتی در تصور هم نمی‌گنجد. بدانید که برای بالا نگه داشتن پرچم این آب و خاک، خون.های زیادی ریخته شده و اینک این پرچم در دستان شماست.

این عضو هیأت علمی دانشگاه در توصیه دیگری اظهار کرد: همیشه روحیه نقادانه و مطالبه‌گرانه خود را حفظ کنید و به وضع موجود راضی نباشید. از مسؤولان خود سوال بپرسید و از ایشان پاسخ قانع کننده بخواهید. شما جوانید و ارتباطاتتان با بدنه مردم قوی است. هیچگاه این رابطه را کمرنگ نکنید و اسیر اتاق‌های دربسته تصمیم گیری نشوید

. ضمن اینکه از خودمحوری فاصله بگیرید و روحیه کار جمعی و تشکیلاتی را در خود تقویت کنید. تیم سازی قوی را در سرلوحه برنامه هایتان قرار دهید و از هم اکنون برای حل مشکلات کشور فکر کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول