اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان در اولویت پروژ‌های نیمه تمام ورزشی گلستان است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان به عنوان یک پروژه ملی در اولویت پروژه های نیمه تمام گلستان بوده و عملیات اجرایی دوباره ان اغاز شده است.

تکمیل سالن ۶ هزار نفری گرگان در اولویت پروژ‌های نیمه تمام ورزشی گلستان است

قاسمعلی برزمینی در حاشیه بازدید پروژه‌های نیمه تمام و افتتاح فاز نخست آکادمی حرفه ای فوتبال گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان برای پروژه های ورزشی گلستان که اغلب انها به عنوان پروژه های نیمه تمام مطرح بود مصوب شد.

وی تصریح کرد: در فروردین ماه امسال مبلغ پنج میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص یافت و قرار است مهرماه امسال نیز‌مبلغ ۲۳ میلیارد تومان دیگر تخصیص پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه سالن ۶ هزار نفری گرگان به عنوان یک پروژه ملی برای اجرای‌مسابقات والیبال و بسکتبال در سطح بین المللی و ملی در اولویت پروژه های ورزشی نیمه تمام بوده و از مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: سالن ۶ هزار نفری گرگان حدود ۱۵ سال پیش کلنگ زنی شده و بیش از ۱۰ سال به عنوان پروژه نیمه تمام با ۱۸ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود که امسال با اعتبارات سفر رئیس جمهور به گلستان عملیات اجرایی دوباره ان آغاز شده است.

برزمینی درباره در نظر گرفتن اعتبار بسیار کم برای پروژه های نیمه تمام ورزشی گنبدکاووس گفت: از مبلغ ۲۱۸ میلیارد تومان مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری سالن ۶ هزار نفری گرگان به عنوان پروژه ملی در‌نظر گرفته شده و از ۶۸ میلیارد تومان مبلغ ۶ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری خانه  اکادمی والیبال گنبدکاووس مصوب شده است.

وی بیان کرد: تلاش داریم تا با تخصیص اعتبار به سالن های  نیمه تمام ورزشی روستایی این پروژه های را به بهره برداری برسانیم که سالن ورزشی حاجی قوشان، سالن ورزشی داشلی برون، چمن مصنوعی روستای ایمر در گنبدکاووس از جمله پروژه های سالن های ورزشی روستایی نیمه تمام بوده که امید داریم تا پایان امسال به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ابراز کرد: اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گلستان در حوزه ورزش برای بهره برداری و تکمیل ۲۰ پروژه نیمه تمام بود که در هفته دولت چهار پروژه از این تعداد به بهره برداری رسید و امید داریم بخش اعظمی از این پروژه ها در دهه فجر امسال و مابقی در هفته دولت سال اینده به بهره برداری برسد.

وی گفت: امروز‌مدیرکل امور مجلس در وزارت ورزش و جوانان از پروژه های نیمه تمام در گرگان، قرق، رامیان، ازادشهر و گنبدکاووس بازدید کرده و توضیحات لازم در قالب صورتجلسه تهیه شد تا بتوانیم از محل اعتبارات ملی برای تکمیل پروژه های شاخص نیمه تمام در این شهرستان منابع مالی خوبی را تخصیص گرفته و این پروژه ها را تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول