اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

اعزام  گروه متخصص جهادی نیروگاه نکا به مناطق محروم خراسان جنوبی

گروه جهادی شهدا پایگاه بسیج کارگری نیروگاه نکا شامل متخصصان در امور تعمیرات الکتریک، مکانیک و ساختمانی و با مدد گرفتن از شهدای مدافعان حرم شهید قنبری، شهید کابلی و شهید خلیلی به مناطق محروم استان خراسان جنوبی اعزام شدند.

اعزام  گروه متخصص جهادی نیروگاه نکا به مناطق محروم خراسان جنوبی

عباس دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا با اشاره به اعزام گروه جهادی نیروگاه نکا به مناطق محروم خراسان‌جنوبی اظهار کرد: کار جهادی کار برای دل و رفع نیاز نیازمندان است و زمان و مکان مخصوصی ندارد و هر کجا که نیاز به حضور باشد، باید بود.

وی افزود: حضور جهادگران در مناطق محروم و بدون داشتن امکانات اولیه زندگی، ناشی از اخلاص در عمل و تفکر جهادی است و نیاز است با نشان دادن خدمات این جوانان، روحیه جهادی را در جامعه و در بین‌نسل جدید تقویت کرد.

مسوول گروه جهادی پایگاه بسیج شهید عبادیان نیروگاه نکا گفت: باید تفکر گروه‌های جهادی در کشور عمومی و نهادینه شود و ر این راستا همه ما وظیفه آوریم تا در نهادینه کردن این‌ مهم  تلاش کنیم.

وی با اعلام اینکه گروه جهادی پایگاه بسیج شهید عبادیان نیروگاه با حضور در شهرستان فردوس از توابع استان خراسان جنوبی فعالیت‌های جهادی خود را آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: این فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف به گروه هدف ارائه می شود.

مسوول گروه جهادی پایگاه بسیج شهید عبادیان گفت: اهداف و برنامه‌های این مجموعه شامل خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از مناطق دور افتاده و نیازمند در زمینه‌های عمرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در این مناطق است.

دلخوش افزود: اعضای فعال این گروه شامل قاری قرآن، مداح، استادکارساختمانی، جوشکار و متخصصین تاسیسات آب  و برق هستند.

وی گفت: گروه جهادی نیروگاه نکا تا پایان دوره خدمات‌رسانی به مردم‌محروم‌منطقه فردوس در این منطقه ارائه خدمت می‌دهد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول