اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

مداحی رزمنده فاطمیون، زیر آتش خمپاره داعش+فیلم

شهید یاسر جعفری آرزو داشت در حرم حضرت زینب (س) مداحی کند، اما قسمتش نشد و یک ساعت قبل از آخرین عملیات در جمع همرزمان روضه حضرت زهرا (س) را خواند و ساعتی بعد به شهادت رسید.

مداحی رزمنده فاطمیون، زیر آتش خمپاره داعش+فیلم

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، عشق به امام حسین (ع) و راه او، زمان و مکان نمی‌شناسد، می‌خواهد در میدان جنگ در زیر خمپاره آتش دشمن بعثی باشد یا در زیر آتش خمپاره داعش، چرا که ندای «هَلْ مِنْ ناصِرٍ یَنْصُرُنی» امام هنوز به گوش می‌رسد و رزمندگان اسلام در لبیک به آن ندا هنوز آماده جهاد هستند.

آنچه در ادامه می‌بینید معدود ویدیوهایی از شهید یاسر جعفری، روضه‌خوان لشکر فاطمیون است که از او به یادگار مانده است. در این ویدیو رزمندگان در فضای جبهه و زیر آتش خمپاره در حال سینه‌زنی و عزاداری هستند.

 

مداحی زیر آتش خمپاره داعش

او در آخرین روزهای زندگی مادی‌اش در سوریه برای رزمندگان اسلام مداحی می‌کرد و شور و حال خاصی به فضای جبهه می‌بخشید. 

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید یاسر جعفری از رزمندگان لشکر فاطمیون  در سال هشتم دی‌ماه سال ۱۳۶۳ در مشهد به دنیا آمد. او در ۳۰ مهرماه سال ۱۳۹۲ به سوریه اعزام شد تا در تیپ فاطمیون به دفاع از حریم اهل بیت (ع) بپردازد. سرانجام این ذاکر امام حسین (ع) در تاریخ ۱۸ آبان‌ماه ۱۳۹۲ در شهر حلب سوریه به شهادت رسید. مزار مطهرش در گلزار شهدای بهشت رضای مشهد قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول