اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| همسان‌سازی حقوق کارکنان مخابرات و همراه اول در حوزه اختیارات مدیرعامل نیست

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در واکنش به مطالبه کاربران فارس من برای همسان‌سازی حقوق کارکنان مخابرات و همراه اول گفت: همراه اول و مخابرات، دو شرکت بورسی مجزا هستند و تصمیم گیری درباره این مسائل در حوزه اختیارات مدیرعامل نیست.

فارس من| همسان‌سازی حقوق کارکنان مخابرات و همراه اول در حوزه اختیارات مدیرعامل نیست

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، برخی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار همسان سازی حقوق کارکنان مخابرات و همراه اول شده اند. 

مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار فارس در واکنش به این مطالبه، گفت: مسائل شرکت ها و تصمیم گیری درباره برخی از موضوعات، در حوزه مدیر عامل نیست. 

وی توضیح داد: دو شرکت همراه اول و مخابرات ایران، دو شرکت بورسی مجزا هستند، صورت های مالی مجزا دارند و درآمد هزینه مجزا دارند؛ اما در بخش سهامداری 90 درصد سهام شرکت همراه اول متعلق به مخابرات است.

سلطانی تصریح کرد:‌ تصمیم گیری در لایه های سهامداری و نحوه اداره شرکت ها، به سهامداران باز می گردد و آنها تصمیم گیری می کنند؛ آنها هر تصمیمی بگیرند ما تابع تصمیم های سهامداران و هیات مدیره هستیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول