اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مومنی: صداوسیما شرایط استقلال را درک کند/تزلزل فدراسیون باعث ضرر باشگاه‌ها می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: مصطفی آجورلو تعامل خوبی با صداوسیما داشته و این نهاد هم باید شرایط ما را درک کند.

مومنی: صداوسیما شرایط استقلال را درک کند/تزلزل فدراسیون باعث ضرر باشگاه‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد مومنی در مورد حق پخش و مطالبه آن از سوی باشگاه استقلال، اظهار داشت: در تمام دنیا مقوله حق پخش واقعیتی است که وجود دارد. باشگاه‌های مختلف در جهان از این حق استفاده می‌کنند و این پول باعث پیشرفت باشگاه‌ها شده اما در کشور ما این موضوع تاکنون خوب جا نیفتاده است. باشگاه استقلال شرایط صدا و سیما و کشور را درک می‌کند. انصافا مدیریت باشگاه استقلال و مصطفی آجورلو تعامل بسیار خوبی را با صدا و سیما داشته‌اند. ما با درک شرایط آن‌ها گفتیم که پخش زنده بازی‌ها هیچ مانعی ندارد ولی صدا و سیما هم شرایط باشگاه ما و درآمدزایی را درک کند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال افزود: باشگاه استقلال یک باشگاه فرهنگی ورزشی است. در حوزه فرهنگ و اهداف فرهنگی باید تلاش کند و برای این راه هم نیاز به منابع مالی دارد. ما اگر به دنبال الگوسازی برای جوانان هستیم، باید خوراک خوبی به آن‌ها بدهیم. همه ما در یک کشور و به دنبال ارتقا سطح فرهنگ هواداری هم هستیم. این وضعیت مالی باشگاه‌ها متاسفانه مجالی به مدیران جهت کار در حوزه‌های فرهنگی نمی‌دهد و به خود باشگاه‌ها هم آسیب‌های جدی وارد می‌کند. بر این اساس قصد داریم با تعامل و در چارچوب قانون پیش برویم تا منافع برای فوتبال و صدا و سیما حاصل شود.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: الان که مدیریت فدراسیون فوتبال عوض شده، انتظار می‌رود فدراسیون از باشگاه‌ها بیشتر حمایت کند. تزلزل در این حوزه منجر به ضرر دیدن باشگاه‌ها می‌شود. فدراسیون فوتبال، باید از باشگاه‌ها برای کسب درآمدها و رفتن به سمت خصوصی‌سازی حمایت کند. رفتار فدراسیون فوتبال پیغام‌هایی را به اهالی فوتبال و هواداران خواهد داشت.

مومنی در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: نشانه‌‌های پیشرفت در تیم ما واضح و مشخص است. آجورلو نهایت تلاش خود را برای موفقیت باشگاه به کار گرفته است. ان‌شاالله با حمایت هواداران و پیشکسوتان، استقلال امسال هم موفق می‌شود و در لیگ جاری با ارائه یک فوتبال پویا و زیبا به موفقیت می‌رسیم. ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست. به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند. استقلال کادر فنی خوب، هماهنگ و یکدستی دارد. به موفقیت این تیم بسیار خوشبین هستم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول