اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

فارس من| با دستگاه‌های مستنکف در واگذاری زمین برای مسکن برخورد می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه در واگذاری زمین برای مسکن از اجرای قانون استنکاف بورزند، برخورد قانونی لازم با آنها صورت می‌گیرد.

فارس من| با دستگاه‌های مستنکف در واگذاری زمین برای مسکن برخورد می‌شود

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در واگذاری زمین دستگاه‌های اجرایی مختلفی نقش دارند و طبق آنچه که وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده تاکنون بیشتر این زمین‌ها برای ساخت مسکن واگذار شده و مابقی هم تا پایان شهریور ماه واگذار می‌شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی مختلفی در واگذاری زمین برای ساخت مسکن نقش دارند و اگر دستگاه یا دستگاه‌هایی به وظایف قانونی خود در این زمینه عمل نکنند، زمین‌ها از طریق سازمان اسناد و املاک کشور در یک مدت زمان دو ماهه به متقاضیان واگذار می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: اگر دستگاه یا دستگاه‌هایی در اجرای قانون در انجام وظیفه خود برای واگذاری زمین برای ساخت مسکن کوتاهی داشته و از این کار استنکاف بورزند، به عنوان دستگاه متخلف با آنها برخورد لازم صورت می‌گیرد.

شاکری خاطرنشان کرد: این کار این گونه نیست که استاندار بخواهد در هر استان زمین‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ واگذار کند، بلکه دستگاه‌های اجرایی مختلفی در واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن دخیل هستند.

به گزارش فارس، جمعی از مخاطبان این خبرگزاری، با ثبت پویشی در سامانه فارس من خواستار پایش عملکرد استانداران در واگذاری زمین برای ساخت مسکن شدند. آنها در این پویش نوشته اند:  با توجه به دستور اخیر رئیس جمهور به استانداران مبنی بر استفاده از توان و مشارکت مردمی و در اختیار قرار دادن زمین و تسهیلات جهت ساخت مسکن و رفع مشکل مسکن ولی متاسفانه برخی استانداران برای تعیین تکلیف اراضی جهت ساخت مسکن توجهی نمی‌کنند و هر چه نیروهای انقلابی و جهادی برای رفع مشکل مردم در زمینه مسکن تلاش می‌کنند با درهای بسته استانداری مواجه می‌شوند!

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول