اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بانوی ملی پوش: در مسابقات گرندپری مراکش به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال هستم

محمدی های گفت: در رقابت های گرندپری مراکش به دنبال کسب سکوی قهرمانی هستم تا پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

بانوی ملی پوش: در مسابقات گرندپری مراکش به دنبال کسب خوشرنگ ترین مدال هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آتنا محمدی های ملی پوش پارادوومیدانی جانبازان و معلولین بیان کرد: اردوهای متعددی را برای حضور قدرتمند در مسابقات گرندپری مراکش پشت سر گذاشتم و تمریناتم را زیر نظر کادر فنی پیگیری کردم.

وی ادامه داد: بعد از بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین، گرندپری مراکش فرصتی است تا عملکردم را در یک میدان بین المللی ارزیابی کنم. برای اولین بار است که در مسابقات برون مرزی در رده سنی بزرگسالان شرکت می کنم و امیدوارم که بتوانم نتیجه درخشانی را بدست آورم.

محمدی ها افزود: در این مسابقات به دنبال ایستادن روی سکو هستم و تمام تلاشم را به کار می گیرم که این ایستادن با کسب خوش رنگ ترین مدال همراه باشد و بتوانم پرچم کشورم را به اهتزاز در آورم.

پرتابگر وزنه تیم ملی کشورمان عنوان کرد: بعد از این مسابقات برای بازی های پاراآسیایی چین آماده می شوم و امیدوارم که در این میدان نیز بتوانم مدال طلا را کسب کنم. مسابقات مراکش به کسب آمادگی ام برای بازی های پاراآسیایی کمک زیادی خواهد کرد و سعی می کنم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنم.

وی اظهار داشت: از طریق یکی از مربیانم با ورزش دو و میدانی جانبازان و معلولین آشنا شدم و بعد از تمرین های زیاد در این رشته همراه تیم ملی در بازی های پاراآسیایی جوانان شرکت کنم و اکنون راهی رقابت های گرندپری مراکش شوم.

ملی پوش دو و میدانی در پایان گفت: از خانواده ام، مسئولین فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک و مربیانم برای حمایت هایی که داشتند تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم که با کسب نتیجه درخشان، بتوانم به بهترین شکل حمایت های آنها را جبران کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول