اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

میزخدمت در روستاهای صعب العبور گنبدکاووس برپا می‌شود

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: یکی از پیشنهادات برای برگزاری برنامه هفته دفاع مقدس، برپایی میز خدمت در مناطق محروم به ویژه روستاهای صعب العبور مانند ماسان کوپ، سلمان فارسی و غیره بوده تا مدیران با حضور میدانی خود بتوانند خدمات ارزنده‌ای در رفع مشکلات مردم آن منطقه بردارند.

میزخدمت در روستاهای صعب العبور گنبدکاووس برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس سید یحیی قاضوی جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در محل فرمانداری اظهار کرد: بسیج و بسیجیان فلسفه و فرهنگ عاشورا را در نظام جمهوری اسلامی ایران جاری و ساری کرده و بسیج افتخار دارد که پیرو مکتب امام حسین(ع) و عاشورا است.

وی گفت: نقش امام حسین(ع) و فداکاری و ایثار این امام عزیز در راه خدا سبب ماندگاری عاشورا در طول تاریخ شده است.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: امام حسین(ع) برای اعتلای کلمه حق و نجات ان پای کار امد و همه چیز خود را در راه حق فدا کرد.

قاضوی ادامه داد: فرهنگ و فلسفه 8 سال دفاع مقدس توسط رزمندگان نشات گرفته از فرهنگ امام حسین(ع) و قیام عاشورا بوده و به واسطه همین فرهنگ رزمندگان، شهدا و ایثارگران در‌مقابل دشمن ایستاده و جهاد کردند.

وی با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس گفت: از ۳۱ شهریور تا 7 مهرماه هر ساله هفته گرامیداشت دفاع مقدس بوده و تلاش داریم برنامه‌های خوبی را در این راستا برگزار کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس بیان کرد: ۹ کارگروه با زیرمجموعه های آنها برای هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم اجرای برنامه‌ها در این هفته تشکیل شده تا بتوانیم با اجرای برنامه‌های متنوع در این هفته امید را در جامعه ترزیق کنیم.

قاضوی ابراز کرد: فضاسازی محیط شهری و جلو درب ادارات و بانک‌ها، رزمایش خودحفاظتی ادارات برای پیشگیری از هرگونه توطئه دشمن در دستگاه‌های اجرایی، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و غیره از جمله برنامه‌های این ایام است.

برپایی میزخدمت در روستاهای صعب العبور شهرستان گنبدکاووس 

رضا اصالتی معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در این جلسه گفت: یکی از افتخارات ما مسؤولان خدمت به مردم بوده و این خدمت باید در هفته دفاع مقدس به پاس گرامیداشت خون شهدا جلوه بیشتری داشته باشد.

وی اظهار کرد: یکی از پیشنهادات برای برگزاری برنامه هفته دفاع مقدس، برپایی میز خدمت در مناطق محروم به ویژه روستاهای صعب العبور مانند ماسان کوپ، سلمان فارسی و غیره بوده تا مدیران با حضور میدانی خود بتوانند خدمات ارزنده‌ای در رفع مشکلات مردم آن منطقه بردارند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا نباید صرف سخنرانی و برنامه‌های کلیشه‌ای بوده بلکه برگزاری یادواره شهدا باید بازخوانی رفتار، گفتار و اخلاق شهدا باشد و در هر یادواره چند شهدا شاخص استخراج و به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری آنها به طور خاص پرداخته شود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول