اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

750 میلیون تومان جایزه‌ی زنگ تخفیف بانی‌مد

حالا که این روزها کم کم به پایان تابستان نزدیک می‌شویم، عده‌ی زیادی در حال آماده سازی خود برای شروع سال تحصیلی جدید و فصلی تازه هستند.

750 میلیون تومان جایزه‌ی زنگ تخفیف بانی‌مد

هیچ چیزی بیشتر از یک خرید پر تخفیف نمی‌تواند شروع پاییز را توامان با انرژی و شور کند. تخفیف‌ها و جوایزی که هدف‌شان برقراری حس خوب خرید آیتم‌های هیجان‌انگیز پاییزی است؛ به گونه‌ای که هر روز صبح با لبخندی رضایت بخش، سراغ کمد لباس‌تان بروید و برای درخشیدن آماده شوید.

بانی مد هم با هدف خرید به صرفه مشتریان برای ورود به فصل جدید و برگشتن به روزهای پرتلاش تحصیل، چرخ گردانی طراحی کرده است که تلاش دارد با شانس‌‌ها و تخفیف‌های شگفت‌انگیز، سهمی در حال خوب شما پس از یک خرید پرسود داشته باشد.

اگر می‌خواهید شما هم هیجان یک خرید فوق العاده را تجربه کنید، با ما تا ادامه‌ی این مطلب همراه باشید.

بچرخون و برنده‌ی کلی جایزه شو!

همانطور که می‌دانید، بانی مد هیچگاه مراجعه کنندگان چرخ گردون‌های خود را دست خالی برنمی‌گرداند. آیا شما هم دوست دارید یکی از برندگان این چرخ گردون باشید؟ کافیست همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید و در قسمت مربوطه شماره همراه خود را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره، کدی از طرف بانی مد برای شما ارسال خواهد شد که فرصت دارید تا زمان معین شده (2 دقیقه)، کد ارسالی را وارد کنید و گردونه را به چرخش در بیاورید. شما فرصت دارید در هر روز، 3 بار گردونه را بچرخانید و از شانس‌ها و تخفیف‌هایی که به دست می‌آورید، در هر خرید استفاده کنید.

چطور شانس‌های چرخ گردون را افزایش دهم؟

اگر تمایل داشتید تعداد دفعات چرخاندن چرخ گردون را افزایش دهید و به جای 3 بار شانس، چندین بار شانس چرخاندن گردونه را داشته باشید، می‌توانید از طریق لینکی که برای شما شخصی سازی شده است، از دوستان خود دعوت به بازی کنید و شانس‌های بیشتری دریافت کنید. توجه داشته باشید که اگر دوستی که از آن دعوت به چرخاندن گردونه می‌کنید، دوست جدید بانی مد نیز باشد، 3 شانس و اگر از دوستان قدیمی ما باشد، 1 شانس، برای چرخاندن دوباره‌ی گردونه به دست می‌آورید.

 دوست جدید بانی مد کیست؟

دوست جدید کسی است که از کاربران و همراهان قبلی بانی مد نبوده و تا به الان در بازی‌های بانی مد شرکت نکرده است.

جوایز شامل چیست؟

چرخ گردون بانی مد این بار هم روی دور شانس شما می‌چرخد؛ به گونه‌ای که هیچ گزینه‌ی پوچی در این گردونه تعریف نشده است و شما بعد از هر بار چرخش، صد در صد برنده‌ی شانسی خواهید شد؛ فقط باید توجه داشته باشید از شانس‌های خود تنها می‌توانید در هر خرید، به صورت مجزا استفاد کنید و امکان استفاده از چند شانس یا کد تخفیف به طور همزمان در یک خرید وجود ندارد.

جوایز این گردونه عبارتند از: 20% تخفیف، 30% تخفیف، 40% تخفیف، 50% تخفیف، 60% تخفیف، 70% تخفیف و بانی کوین است. غیر از موارد ذکر شده، علامت سوالی هم در میان گزینه‌های این گردونه نیز وجود دارد که جایزه‌ی آن به صورت رندوم برای فرد برنده انتخاب می‌شود.

شاگرد اولی یا شاگرد زرنگ؟

این گردونه حسابی رو دور شانس شاگرد اول‌ها و شاگرد زرنگ‌ها می‌گردد. این افراد چه کسانی هستند؟

همانطور که اشاره کردیم، بانی مد برای شمایی که دوست‌‌های جدید و یا قدیمی را به گرداندن گردونه دعوت می‌کنید، جوایز ویژه‌ای در نظر گرفته است.

حالا اصلا فرق این دو نفر چیست؟

شاگرد اول‌ها کسانی هستند که بیشترین تعداد دوست جدید را به بازی دعوت کرده‌اند؛ که جوایز این افراد در مجموع، شامل 500 میلیون تومان به اضافه‌ی 400 هزار بانی کوین است. در واقع 1000 دعوت کننده‌ی برتر، بر اساس تعداد افراد جدیدی که به بازی دعوت کرده‌اند، رتبه‌بندی شده و جایزه دریافت می‌کنند. (جایزه 10 نفر اول در مجموع 500 میلیون تومان است و مابقی افراد بانی‌کوین جایزه خواهند گرفت)؛ اما شاگرد زرنگ‌ها کسانی هستند که دوستان جدیدی که دعوت کرده‌اند، جزو 1000 نفر برتر شاگرد اول‌ها باشند.  

چرا؟

چون به اندازه‌ی نصف جایزه دوستانی که دعوت کرده‌اند، به این افراد نیز جایزه تعلق می‌گیرد.

 رقیب‌های من چه کسانی هستند؟

در کنار چرخ گردون، جدولی قرار دارد که در آن رتبه و جایزه افرادی که یک فرد به بازی دعوت کرده است را نشان می‌دهد. مجموع این جوایز در انتهای جدول قرار می‌گیرد و در زیر آن، نصف مبلغ کل این جوایز، به عنوان جایزه شخص دعوت کننده به وی نشان داده می‌شود. به عنوان مثال اگر جایزه نفر اول و بیستم به ترتیب 100 میلیون و 10000 بانی کوین باشد، فردی که این دو شخص را به بازی دعوت کرده است، 50 میلیون و 5000 بانی کوین جایزه خواهد گرفت.

این بود داستان چرخ گردون جدید بانی مد با شانس‌ها و تخفیف‌های شگفت‌انگیز و حال خوب کن. همین حالا چرخ گردون را بگردانید و شاگرد زرنگ و اول این رقابت باشید.

حالا بزن زنگو

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول