اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

رئیس‌جمهور به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشاند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در شعار خود در انتخابات ریاست جمهوری بر مردمی بودن دولت خود تاکید داشت و امروز با سفرهای استانی خود به این شعار جامه عمل پوشاند.

رئیس‌جمهور به شعار مردمی بودن دولت جامه عمل پوشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امانقلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های امید بخش و تحول آفرین دولت سیزدهم اظهار کرد: دولت سیزدهم با هزاران مشکل اقتصادی و تورم مسؤولیت را عهده دار شد و در طول یکسال گذشته با جسارت و شهامت تمام و با روحیه جهادی وارد میدان شد و توانست ضمن جبران کسری بودجه ۴۵۰ هزار میلیارد تومانی، جراح اقتصادی خوبی در کشور انجام دهد و گلوگاه‌های رانت و فساد را از بین ببرد.

وی گفت: رئیس جمهور در زمان انتخابات به مردمی بودن دولت خود بسیار تاکید داشت و با سفرهای استانی خود ظرف مدت یکسال، به این شعار عمل کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همدلی مجلس شورای اسلامی با دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: طرح نظارتی دانشگاه آزاد اسلامی بعد از ۲۰ سال در دستور کار قرار گرفته و طرح‌های نظارتی در این دولت در مجلس شورای اسلامی ساماندهی می‌شوند.

شادمهر با اشاره به قرار گرفتن چهار مصوبه گنبدکاووس در پیوست ۲۰ بودجه امسال ادامه داد: یکی از مهمترین کارها در حوزه زیرساختی شهرستان گنبدکاووس، قرار گرفتن چهار مصوبه احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی، ایجاد دانشکده پزشکی، تکمیل جاده نفت و احداث راه آهن اینچه برون گنبدکاووس آزادشهر شاهرود در پیوست ۲۰ بودجه امسال است که می‌تواند در توسعه شهرستان نقش بسزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: گنبدکاووس بزرگترین شهرستان استان به لحاظ وسعت و تعداد روستاها بوده اما متاسفانه در ۱۰۰ روستا این شهرستان هنوز فاز نخست طرح هادی اجرا نشده در صورتی که در شهرستان‌های کم وسعت و کم جمعیت استان گلستان حتی در روستاهای کوهستانی آن طرح هادی و بازنگری آن اجرا شده است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دست‌های پنهانی مانع از راه اندازی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهرستان گنبدکاووس شده است، بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد در شهرستان به‌طور قومیتی و جناحی عمل می‌کنند و تلاش دارند تا  مانع راه اندازی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس در دوره نمایندگی بنده شوند اما به عنوان نماینده و خادم مردم و در راستای خدمتگزاری به مردم شریف با تمام وجود سعی کرده و از هر مسیری که امکان داشته باشد عملیات اجرایی این بیمارستان را ظرف مدت یکسال آغاز خواهم کرد.

شادمهر خاطرنشان کرد: مصوبات و اعتبارات خوبی در سفر رئیس جمهور و هیأت دولت برای استان گلستان در نظر گرفته شده و مدیران باید پیگیر و مطالبه برش شهرستانی آن در حوزه مدیریتی خود باشند.

وی با تاکید بر کمک‌و همراهی خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیگیری مطالبات به حق منطقه ابراز کرد: نماینده مجلس به تنهایی نمی‌تواند تمام کارها را انجام دهد و در این‌مسیر از شما می‌خواهم در راستای پیگیری مطالبات به حق مردم منطقه در کنار ما بوده و همراهی و کمک کنند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اگر یک نماینده به تنهایی بخواهد به همه امور رسیدگی کند بی‌شک انگیزه خود را از دست داده و به سرعت به لحاظ فکری و کاری تحلیل می‌رود.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول