اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ربیعی: بازی سختی مقابل تیم هوادار داریم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی سختی مقابل تیم هوادار داریم و کاملا به آن واقف هستیم.

ربیعی: بازی سختی مقابل تیم هوادار داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان امشب در نشست خبری پیش از بازی فردا مقابل تیم هوادار تهران اظهار کرد: به باشگاه محترم هوادار، کادر فنی و بازیکنان‌شان خوشامد می‌گویم و امیدوارم بازی تماشاگرپسند، خوب  و همراه با حقانیت باشد و هر تیمی که حقش برد است، به حقش برسد.

وی افزود: در رابطه با تیم هوادار، بازی سختی داریم و کاملا به آن واقف هستیم، تیم خوب، کادر فنی بسیار خوب و بازی‌هایی که انجام داده در بازی بیرون از خانه در تبریز و بازی قوی مقابل پرسپولیس نشان دادند و می‌دانم از لحاظ تمرکز و ایده‌های بازی و اجرای آن و در کنار آن اجرای صحیح نقشه‌ها درست عمل کند.

ربیعی بیان کرد: تیم مس رفسنجان به اندازه عملکرد و راندمانی که از لحاظ کیفیت بازی از خود ارائه می‌دهد نتوانسته به هر دلیلی امتیازات بیشتری کسب کند، اما مطمئن هستم وقتی یک مسیر به‌درستی در آن گام برداشته شود به هر حال نتیجه هم به‌دنبال آن خواهد آمد. ما در بحث تهاجمی خوب هستیم اما در ضربات آخر خوب نبودیم و در مباحث دفاعی نیازمند رفع نقاط ضعف‌مان هستیم و این کار فنی هست که هفته‌به‌هفته در جهت تقویت و ترمیم تیم صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم هوادارن عزیزمان فردا به حمایت از تیم مس رفسنجان در ورزشگاه حضور داشته باشند و  و به‌عنوان یار دوازدهم در کنار تیم حضور داشته باشند و ان‌شاءالله بتوانیم یک بازی خوب و رعایت جوانمردی و اخلاق حرفه‌ای بتوانیم دست پر از بازی خارج شویم.

سرمربی تیم مس رفسنجان عنوان کرد: تیموری و فرشید باقری را فردا به‌صورت قطعی نداریم و دو، سه نفر هستند که تیم پزشکی در تلاشند که آنها را به بازی فردا برسانند، هفته گذشته چهار بازیکن نداشتیم که به‌همت کادر پزشکی توانستند مهیای بازی شوند. در چند هفته اخیر متأسفانه مصدومیت‌هایی ساده داشتیم که امیدواریم برطرف شود.

وی در خصوص تقابل با ساکت الهامی که فصل گذشته با تیم نساجی به سرچشمه رفسنجان آمدند و با دست پر برگشتند و جام قهرمانی را کسب کردند، گفت: برای وی آرزوی توفیق دارم. همان‌موقع من بعد از قهرمانی نساجی به ایشان تبریک گفته بودم و امسال هم برایشان آروزی موفقیت دارم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول