اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

محمدپور: قهرمانی آسیا یک مدال به من بدهکار است/ حضور سجادی در اردو به ما انگیزه داد

کاپیتان تیم ملی بوکس گفت: مسابقات قهرمانی آسیا یک مدال به من بدهکار است و بهترین آن را در اردن کسب خواهم کرد.

محمدپور: قهرمانی آسیا یک مدال به من بدهکار است/ حضور سجادی در اردو به ما انگیزه داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی بوکس کشور هندوستان که برای حضور در اردوی مشترک 10 روزه به تهران سفر کرده بود، در دیداری دوستانه با بوکسورهای کشورمان روز 14 شهریور به رقابت پرداختند. سجاد محمدپور کاپیتان تیم ملی بوکس کشورمان جزو نفراتی بود که در این دیدار دوستانه در وزن منهای 57 کیلوگرم موفق به شکست حریف خود شد.

سجاد محمدپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هندوستان چقدر به شما از لحاظ فنی کمک کرد گفت:‌ ما 10 روز اردوی مشترک با تیم ملی هندوستان در تهران داشتیم. واقعاً تمرینات خوبی را به صورت مشترک انجام دادیم. تیم ملی بوکس هندوستان از تیم‌های خوب آسیا است. آنها واقعا در بوکس قوی هستند. مثلاً در وزن 57 کیلوگرم منهای 60 کیلوگرم، مثبت 92 کیلوگرم جزو نفرات خوب و عنوان‌دار آسیا هستند. این دیدارها به عنوان مسابقات تدارکاتی برای ما محسوب می‌شد که بتوانیم با شرایط خوبی آبان‌ماه در قهرمانی آسیا شرکت کنیم.

وی در ادامه افزود: برگزاری اردوی مشترک و یک دیدار دوستانه از لحاظ فنی و بدنی خیلی به ما کمک کرد. انصافا ما چیزهای زیادی از آنها یاد گرفتیم. همه م تمام تلاشمان را کردیم که در این دیدار دوستانه بتوانیم خودمان را محک بزنیم.

کاپیتان تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که گویا یک دیدار سخت با نماینده هندوستان در دیدار دوستانه برای شما رقم خورد گفت: واقعاً بوکسور هندی یک حریف خوبی برایم بود. ما سه راند با هم مبارزه کردیم. در پایان با رأی داوران برنده شدم. واقعاً به سختی توانستم با او مبارزه کنم و پیروز از رینگ خارج شوم. مسابقات قهرمانی آسیا برایم خیلی مهم است. تمام تلاشم را کردم تا یک مبارزه خوب را به نمایش بگذارم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به عنوان کاپیتان تیم ملی بوکس تمام تلاشم را می‌کنم تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشم و خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم. قهرمانی آسیا یک مدال خوشرنگ به من بدهکار است و می‌خواهم خوشرنگ‌ترین مدال را در اردن کسب کنم.

محمدپور در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: اردوهای تیم ملی به پایان رسید و اوایل مهرماه مجدداً انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد. ما با حضور در اردوی مشترک به اوج آمادگی رسیدیم. البته نباید فراموش کنیم این اردوی مشترک برای هر دو کشور مهم بود چون هندی‌ها به کشورشان بازگشتند تا آنها نیز در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند.

کاپیتان تیم ملی بوکس در پاسخ به این سؤال که حضور سجادی وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی چقدر باعث بالا رفتن انگیزه ملی‌پوشان شد، گفت: ابتدا باید از وزیر ورزش و جوانان تشکر کنم. سجادی به ما قول داد تا در مسیر کسب سهمیه المپیک و بازی‌های آسیایی تیم ملی بوکس را حمایت خواهد کرد. ما در مورد مشکلات مالی فدراسیون نیز با وزیر ورزش صحبت کردیم. او قول داد حمایت مالی از فدراسیون بوکس شود تا حقوق معوقه ملی‌پوشان پرداخت شود. حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی به ما ثابت کرد که وزیر ورزش حواسش به بوکس هم است. امیدوارم حضور مسئولان ورزش در اردوی تیم ملی بیشتر از این باشد تا بچه‌ها در آستانه اعزام قهرمانی آسیا با روحیه بالایی به مسابقات اعزام شوند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم امسال مسابقات لیگ برتر بوکس برگزار شود. برگزاری این مسابقات باعث می‌شود بچه‌ها از لحاظ مالی حمایت شوند و همین‌طور که در کوران مسابقات باشند. جا دارد از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که در این مدت همیشه کنار ملی‌پوشان بودند و شرایط برگزاری اردوهای مشترک را با کمک مسئولان فدراسیون مهیا کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول