اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیاده روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین در مینودشت برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان مینودشت گفت: رزمایش بزرگ ظهور با عنوان پیاده روی حرم تا حرم برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان مینودشت برگزار می‌شود.

پیاده روی حرم تا حرم جاماندگان اربعین در مینودشت برگزار می‌شود

محمد تقی قزلسفلی فرماندار شهرستان مینودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: امسال رزمایش بزرگ ظهور در راستای پیاده روی حرم تا حرم برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان حضرت آقا امام حسین(ع) در روز شنبه ۲۶ شهریورماه روز اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی گفت: این پیاده روی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۲۶ شهریورماه از امامزاده جعفر(ع) شهرستان مینودشت با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر مسؤولان شهرستان و مردم مومن شهرستان آغاز و تا حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) در شهرستان گنبدکاووس به طول بیش از ۱۵ کیلومتر انجام می‌شود.

فرماندار شهرستان مینودشت خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۰ هزار نفر از اقشار مختلف شیعه و سنی، اقوام گوناگون در رده‌های سنی مختلف در این پیاده روی بزرگ شرکت کنند.

قزلسفلی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده تعداد ۲۰ موکب در طول مسیر برای پذیرایی از مردم شریف در پیاده‌روی در نظر گرفته شده که در مکان‌های پیش بینی جانمایی و برپا خواهد شد.

وی گفت: ۱۵ کمیته مختلف برای برپایی این پیاده روی تشکیل شده تا تدابیر امنیتی، سلامت را اندیشیده و تغذیه و دیگر امکانات لازم را برای مردم عزیز فراهم کنند.

فرماندار شهرستان مینودشت بیان کرد: بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم در مساجد شهرستان مینودشت پخت و همراه بسته‌های فرهنگی بین دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی توزیع می‌شود.

قزلسفلی ابراز کرد: کمیته ایاب و ذهاب تدابیر لازم را اندیشیده تا بعد از پیاده روی تا با استقرار خودروهای‌مناسب در امامزاده یحیی بن زید(ع) شرایط برگشت شرکت کنندگان را فراهم کند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول