اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سرپرست فرمانداری میامی: زمینه سرمایه‌گذاری در میامی فراهم است

سرپرست فرمانداری شهرستان میامی گفت: با وجود صنایع و معادن در میامی و عباس‌آباد و فراهم شدن زیرساخت برق، زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری میامی: زمینه سرمایه‌گذاری در میامی فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس طاهران‌پور، سرپرست فرمانداری شهرستان میامی ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در دفتر فرماندار میامی اظهار کرد: صنعت برق طی سال‌های اخیر، خدمات مناسب و ارزنده‌ای را به مردم شهرستان میامی ارائه کرده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب سرمایه‌گذاری در شهرستان میامی، بیان کرد: با وجود صنایع و به‌ویژه معادن در میامی و عباس‌آباد و فراهم شدن زیرساخت برق در این منطقه، زمینه خوبی برای سرمایه‌گذاری فراهم شده است.

مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان نیز در این دیدار با اشاره به زیرساخت بسیار مناسب برق در شهرستان میامی گفت: با وجود پست 400 کیلوولت میامی و خطوط انتقال و فوق توزیع در این شهرستان، زمینه سرمایه‌گذاری صنایع و معادن برای بخش خصوصی فراهم شده است.

وفایی افزایش ظرفیت پست 400 کیلوولت میامی را از دیگر اقدامات شرکت برق منطقه‌ای سمنان دانست و افزود: با اقدامات به عمل آمده و نصب یک دستگاه ترانس در پست میامی، ظرفیت این پست از 200*1 به 200*2 مگاولت آمپر افزایش یافته است.

وی احداث خط 63 کیلوولت عباس‌آباد را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام در شهرستان میامی دانست و گفت: خط 63 کیلوولت عباس‌آباد به‌صورت دو مداره و به طول 65 کیلومتر با هزینه‌ای معادل یک‌هزار و 135 میلیارد ریال در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان عنوان کرد: با احداث پست‌های فوق توزیع در شهرستان میامی، تعداد 9 تن از نیروهای بومی در سمَت اپراتوری در سال گذشته مشغول به کار شده‌اند.

انتهای پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول