اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان الهام کهریزک

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بیمارستان الهام بخش کهریزک ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی تخصیص می‌یابد.

۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان الهام کهریزک

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سیدعلی یزدیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه عمرانی بیمارستان الهام در بخش کهریزک شهرستان ری که با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران و مسؤولان شهرستانی و محلی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عملیات عمرانی بیمارستان خیرساز الهام در کهریزک از سال ۹۶ آغاز شده و تا کنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تکمیل آن نیازمند مشارکت دولت و خیران برای تامین اعتبار است.

وی با اشاره به تعامل با معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی برای تکمیل این بیمارستان تخصیص می‌یابد تا با تلفیقی از بودجه دولت و خیران بیمارستان الهام هرچه سریعتر تکمیل و در دولت سیزدهم به مردم این منطقه تحویل داده شود.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در کهریزک چندین اتوبان وجود دارد و با خلاء بیمارستان در این بخش مواجه هستیم لذا برای کمک به حادثه دیدگان در سوانح این جاده‌ها، لازم است بیمارستان سوانح در این منطقه دایر شود.

یزدی خواه با تأکید بر سرعت اجرای عملیات بیمارستان الهام عنوان کرد: باتوجه به اینکه بیمارستان سینا که قدمت آن به دوره ناصری می‌رسد و اساتید خبره‌ای در حوزه تروما دارد، طی بازدید امروز قرار شد این مرکز وابسته به بیمارستان سینا شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول