اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اجرای بالغ بر ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در مهریز

فرمانده ناحیهمقاومت بسیج مهریز از اجرای بیش از ۱۰۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

اجرای بالغ بر ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در مهریز

سرهنگ علی فاتحی ابرقویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز در گفت و گو با خبرنگار فارس از این شهرستان، با اشاره به اهمیت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اجرای ۱۰ برنامه شاخص شهرستانی از جمله ویژه برنامه های تدوین شده در هفته دفاع است.

وی تدوین و اجرای بالغ بر ۱۰۰ عنوان برنامه آموزشی، خدماتی، فرهنگی و تبیینی رااز دیگر برنامه‌های در دستور کار ناحیه مهریز در هفته دفاع مقدس امسال دانست و افزود:‌ طی دو سال گذشته کرونا باعث ایجاد خلاء فرهنگی در نسل جدید شده که با برنامه‌های مدون و دقیق باید  در جهت برطرف این مشکلات گام بردایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رشادت و دلیری رزمندگان اسلام که نشات گرفته از اندیشه متعالی حضرت امام (ره) و ولایتمداری مردم است.

سرهنگ فاتحی ابرقویی تصریح کرد: امروز دشمن می‌کوشد تا با رخنه در فکر، ذهن و اندیشه نسل جوان بتواند تا ارزش‌های انقلاب و نظام را برای آنها کمرنگ جلوه دهد لذا این وظیفه تک تک ما است که نگذاریم این توطئه شکل گیرد.

وی برگزاری رژه نیروهای نظامی و انتظامی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، اردو‌های جهادی باحضور پزشکان متخصص به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و همایش رزمندگان و جهادگران عرصه جهاد تبیین را از جمله برنامه های تدوین شده دانست و بیان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های جمعی با موضوعات مختلف در هفته دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس، تجلیل از بانوان فعال در دفاع مقدس و هم اکنون در عرصه های بسیج، برپایی موکب شهدا، عطر افشانی و غبارروبی قبور شهدا‌ی سطح باغشهر تاریخی مهریز از اهم برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ فاتحی خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه الی ۷ مهرماه در مناطق مختلف باغشهر تاریخی مهریز در عرصه های تبلیغی، تبیینی، هنری، ورزشی، خدمت رسانی و همایشی به همت ناحیه مقاومت بسیج مهریز، حوزه‌ها و پایگاه های مقاومت بسیج اجرایی می شود.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول