اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان در منطقه4

شهردار منطقه 4 از جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان از نقاط آسیب خیز منطقه در ماه های اخیر خبر داد.

جمع آوری حدود 4000 معتاد متجاهر و بی خانمان در منطقه4

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه 4  با بیان اینکه اقدامات انجام شده در این منطقه برای کاهش آسیب‌ها وجمع آوری معتادان متجاهر از نقاط آسیب خیز مثبت بوده است، گفت: از ابتدای اجرای طرح جمع آوری معتادین متجاهر وکارتن خواب‌ها در منطقه 4،  حدود 4000  معتاد و بی خانمان شناسایی و به مراکز بازپروری منتقل شدند.

وی افزود: در این مدت شناسایی و جمع آوری بیش از 3000 معتاد متجاهر،  دستگیری 80 نفر از اماکن قرمز و  جمع آوری بیش از 600 کارتن خواب و 92 معتاد متجاهر زن صورت گرفت.

شهردار منطقه 4 با اشاره به اینکه وظیفه شهرداری تنها خدماتی نبوده و بخش زیادی از وظایف شهرداری مربوط به حوزه اجتماعی است، گفت: یکی از رسالت های مدیریت شهری ایجاد  امنیت و آرامش شهروندان است که با اجرای طرح های اجتماعی و با همکاری دستگاه های مرتبط آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

پوریافر دیگر اقدامات اجرا شده در منطقه 4  را ساماندهی بوستان های جنگلی از معتادان متجاهر، پلمپ واحد‌های ضایعاتی، کمپ‌های غیرمجاز و پلاک های قرمز ، استقرار کانکس پلیس در خیابان هنگام، نصب دیوارهای بتنی حائل به طول۶۵۰متر بین بزرگراه شهیدزین الدین و جنگل لویزان برای جلوگیری از تجمع معتادین درجنگل‌، جانمایی و نصب کانکس DIC کاهش آسیب های اجتماعی در نواحی آسیب خیز 6و 7، جانمایی و نصب برج های نوری در جنگل لویزان و جمع آوری مستمر معتادین توسط پلیس مبارزه با موادمخدر و کلانتری ها عنوان کرد.

شهردار منطقه 4 در پایان از آماده سازی و تجهیز دو مرکز نگهداری افراد آسیب دیده در محدوده منطقه خبر داد و گفت: به زودی مرکز ویژه زنان معتاد متجاهر اعصاب و روان  به نام یاور شهر 8 و مرکز نگهداری جاجرود  با ظرفیت 4000 نفر معتاد متجاهر به بهره برداری می رسد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول