اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

99 درصد اراضی ملی سمنان سند دریافت کردند

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از صدور سند تک‌برگی برای 99 درصد مساحت اراضی ملی این استان خبر داد.

99 درصد اراضی ملی سمنان سند دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، جعفر مرادی‌حقیقی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان صبح امروز در جمع مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: مجموع مساحت استان سمنان، ۹ میلیون و 397 هزار هکتار است که 9 میلیون و 134 هزار هکتار آن در سامانه کاداستر اسناد تثبیت و برای حدود هشت میلیون و 979 هزار هکتار از این مقدار، سند تک‌برگی با هماهنگی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.

مرادی‌حقیقی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد اراضی استان، ملی بوده و با همکاری و تعامل سازنده در استان، تاکنون سند تک‌برگی برای 99 درصد مساحت اراضی ملی استان صادر شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: با توجه به شعار سال 1401 (تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین) و برنامه اجرایی ابلاغی از سوی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، تمام بخش‌ها و ادارات ستادی و شهرستانی باید برنامه‌ریزی لازم را به‌منظور انجام کلیه موارد مصوب در طرح تداوم جهت دستیابی به اهداف موردنظر انجام دهند.

مرادی‌حقیقی مشارکت کلیه دستگاه‌ها و آحاد مردم را در اجرای پروژه‌های منابع طبیعی بسیار مهم دانست و نقش آموزش، ترویج و روابط عمومی را در همراه سازی مردم و افزایش آگاهی و اطلاع‌رسانی آنها لازم دانست.

وی، ارتباط با مراکز دانشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی در پیشبرد اهداف سازمانی و برنامه‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان را لازم و ضروری دانست و آن را پایه‌گذار علمی‌تر اجراشدن پروژه‌ها دانست.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: دانش‌محور بودن کلیه فعالیت‌های منابع طبیعی ضامن موفقیت آن‌هاست و در طرح تداوم، به 14 پروژه دانش‌بنیان توجه شده است.

مرادی‌حقیقی بیان کرد: این اداره کل همکاری نزدیک با دانشگاه‌ها و مراکز علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان استان سمنان با جلسات متعدد و انعقاد تفاهم‌نامه‌ها همکاری داشته است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول