اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

موکب تلویزیونی افق برپا شد

در موکب تلویزیونی افق دو پویش «شهدا در پیاده‌روی اربعین» و «دلگویه» با موضوع دلگویه‌های جامانده‌ها و خاطره‌گویی افرادی که در این مراسم شرکت کرده‌اند، پرداخته می‌شود.

موکب تلویزیونی افق برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس، در ایام اربعین شبکه افق از قافله عشاق سید و سالار شهیدان عقب نمانده و با برنامه‌های متنوع همچون دیگر شبکه‌های رسانه ملی سهم خود را از این واقعه عظیم ادا می‌کند اما آنچه شبکه افق را متمایز می‌کند، موکب تلویزیونی این شبکه است که به نوعی تلاش می‌کند تا با تمام ظرفیت و آیتم‌های متنوع ارتباطی بین جاماندگان با این حرکت عظیم ایجاد کند و در عین حال صحنه‌هایی بی بدیل را برابر چشم مخاطبین خود از اربعین حضرت سید الشهدا(ع) به تصویر بکشد.

این برنامه با اجرای صادق علیخانی و خانم فاطمه دیلمی دو نفر از مجریان توانمند رسانه ملی و در آیتم‌هایی همچون ارتباط زنده با مرزهای خروجی، ارتباط با موکب‌های تهران، ارتباط با موکب‌های مسیر پیاده‌روی، ارتباط با حرمین شریفین و ارائه آخرین اطلاعات اربعین برابر دیدگان مخاطبین در قاب شبکه افق جای گرفته است. 

از دیگر بخش‌های موکب تلویزیونی افق می‌توان به دعوت از مهمان‌هایی همچون خانواده شهدا، مسئولین دست اندرکار اربعین و برخی از جاماندگان پیاده‌روی اربعین حسینی و مصاحبه با این افراد به منظور بیان حس و حال این افراد در این ایام اشاره کرد.

در این برنامه دو پویش «شهدا در پیاده‌روی اربعین» که به موضوع تصاویری از پیاده‌روی شهدای مدافع حرم در مراسم اربعین حسینی می‌پردازد و پویش دلگویه با موضوع دلگویه‌های جامانده‌ها و خاطره‌گویی افرادی که در این مراسم شرکت کرده‌اند، پرداخته می‌شود. 

این برنامه تا روز اربعین حسینی هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب به صورت بخش به بخش در بین دیگر برنامه‌های شبکه افق مهمان دیدگان پر مهر مخاطبین قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول