اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش تولید در دولت سیزدهم با تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت:نگرش ما مبتنی بر رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت بوده چون معتقد هستیم مردان خط اول اقتصاد کشور باید بدون دغدغه به کار خود بپردازند.

افزایش تولید در دولت سیزدهم با تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش با حضور در جمع کارکنان عملیاتی و خدماتی تاسیسات نفتی نرگسی با اشاره به نقش آنها در اقتصاد کشور اظهار کرد: افزایش تولید در شرایط خاص در دولت سیزدهم نشان از تعهد و کار جهادی کارکنان صنعت نفت در خط مقدم تولید، یعنی واحدهای عملیاتی دارد.

وی بیان کرد: سختی کار، دوری از خانواده در شرایط اقماری، گرمای شدید و آلودگی پیرامون تاسیسات نفتی هیچ گاه موجب نشد که ذره ای کار در این صنعت متوقف شود.

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: این نشان از حرکت انقلابی و جهادی کارکنان صنعت نفت دارد.

کاهکش در جمع نیروهای اقماری عنوان کرد: از مشکلات و تنگناهای حوزه منابع انسانی آگاهیم و از طریق مدیریت منابع انسانی پیگیر حل این مشکلات و تقویت ساختار سازمانی خواهیم بود.

وی گفت: وزیر نفت نگاه ویژه‌ای به منابع انسانی در صنعت دارد و در این خصوص معاون وزیر نفت به گچساران آمد و تمامی مشکلات نیروهای انسانی به طور مبسوط به وی گزارش شده است.

کاهکش افزود: نگرش ما مبتنی بر رفع مشکلات کارکنان صنعت نفت بوده چون که اعتقاد داریم مردان خط اول اقتصاد کشور باید بدون دغدغه به کار خود بپردازند.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و هیئت همراه ضمن بازدید از تاسیسات نرگسی از استراحتگاه و امکانات کارکنان نیز بازدید بعمل آورده و دستورات لازم در این خصوص داده شد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول