اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

رتبه دوم البرز در کاهش تصادفات برون‌شهری و روستایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز گفت: استان البرز در چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کاهش تصادفات برون شهری و روستایی را کسب کرد.

رتبه دوم البرز در کاهش تصادفات برون‌شهری و روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، اظهارکرد: براساس آمار اعلام شده از سوی دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای، این اداره‌کل طی چهارماهه نخست سال جاری رتبه دوم کشوری را در کاهش تصادفات برون‌شهری و روستایی کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه آمار تصادفات برون‌شهری و روستایی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته است، افزود: با توجه به شرایط جغرافیایی استان برای کسب این رتبه تلاش‌ها و کارهای بسیار خوبی در بحث ایمن‌سازی، بهسازی جاده‌ها و فرهنگ‌سازی انجام شده است.

این مقام مسؤول بیان کرد: علی‌رغم حجم تردد بسیار زیاد در محورهای استان به دلیل وجود چهار محور پرتردد کشور در البرز، جاذبه‌های گردشگری و عبور مسافران ۱۴ استان شمالی و غربی از این استان، اقداماتی که از سوی ادارات و ارگان‌های مرتبط با ایمنی سفر در سطح استان انجام شده است، کاهش آمار تصادفات و کسب رتبه دوم کشوری را در پی داشته است.

زندی‌فر در پایان گفت: امیدواریم با ادامه و گسترش این اقدامات، آمار تصادفات در استان کاهش بیشتری پیدا کند و مسافران با آسایش خاطر سفرهای خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول