اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

دوربین مخفی شبکه نسیم در راهپیمایی اربعین حسینی

دوربین مخفی نسیما کاری از شبکه نسیم این بار با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده است تا علاوه بر به معرض نمایش گذاشتن شکوه مراسم اربعین کمی با زائران امام حسین (ع) شوخی کرده تا واکنش آن ها را به تصویر بکشاند.

دوربین مخفی شبکه نسیم در راهپیمایی اربعین حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس، دوربین مخفی نسیما کاری از شبکه نسیم این بار با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به عراق سفر کرده است تا علاوه بر به معرض نمایش گذاشتن شکوه مراسم اربعین کمی با زائران امام حسین (ع) شوخی کرده تا واکنش آن ها را به تصویر بکشاند.

در این سفر عوامل نسیما در دو بخش به سراغ زائران اربعین رفته اند که روزهای پنجشنبه و جمعه بر روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

اپیزود اول این دوربین مخفی، بازیگری در قامت زائر به مواکب و استراحتگاه‌های زوار رفته و از خدام و مسئولان موکب ها خدماتی فراتر از خدمات فعلی از آن ها طلب می‌کند و آن ها نیز بدون چون و چرا خدمات خواسته شده را به بازیگر دوربین مخفی ارائه می کنند. تا جایی خواسته‌ها پیش می‌رود که به نوعی غیر ممکن می شود اما باز خدام آن را با جان و دل انجام می دهند که این اقدام نسیما از این جهت است که نشان دهد کار کردن برای امام حسین (ع) هیچ حد و مرزی نمی شناسد.

در اپیزود دوم عوامل نسیما بازیگری را در قالب خبرنگار خارجی به مسیر راهپیمایی اربعین می‌فرستند تا با طرح کردن سوال‌های منفی از جمله شرایط بد مهمان نوازی و سختی‌های فراوان این مسیر و نبود امکانات، واکنش زوار اباعبدالله را به نمایش بگذارند که کار به حدی پیش می‌رود که زائران اربعین قصد برخورد با دروغ‌های خبرنگار دوربین مخفی را دارند.

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی به عنوان تنها دوربین مخفی تلویزیون شناخته می‌شود که به مسائل روز جامعه می‌پردازد و قصد دارد با ایجاد چالش‌های موقعیت، مخاطب را در برابر مسائل روزمره به فکرکردن تشویق کند. نسیما تاکنون در 23 قسمت با موضوع‌هایی مختلفی بر روی آنتن شبکه نسیم رفته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول