اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

رادیو اربعین| در مرز مهران وسیله نقلیه کافی برای انتقال زائران وجود دارد

استاندار ایلام گفت: در پایانه مرز مهران امکانات لازم برای بازگشت زائران به کشور وانتقال آنها به شهرها و استانهای شان فراهم است.

رادیو اربعین| در مرز مهران وسیله نقلیه کافی برای انتقال زائران وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در مصاحبه با رادیو اربعین با بیان اینکه از ۱۲ شب پنجشنبه تا الان حدود ۴۰ هزار زائر از طریق مرز مهران وارد کشور شده و حدود ۷ هزار نفر از مرز جهت شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی خارج شده اند، افزود: در حال حاضر مشکلی برای انتقال زائران به استانها و شهرستانها نداریم و به اندازه کافی اتوبوس و ون در پارکینگ‌های اربعین و برکت در پایانه مرزی مهران برای انتقال زائران وجود دارد.

این مقام مسئول در استانداری ایلام با بیان اینکه برای تامین غذا و پذیرایی از زائران نیز امکانات لازم در مرز مهران مهیاست و کادر درمان و پزشکی نیز در پایانه مرزی مستقر هستند تا در صورت لزوم زائران به آنها مراجعه کنند، ادامه داد: خوشبختانه در روزهای اخیر شاهد کاهش دما از ۴۹ درجه به  ۳۷ درجه هستیم و این خود باعث کاهش مشکلات زائران شده است.

استاندار ایلام گفت: در همین جا از تمام کسانی که قصد تشرف به  عراق و زیارت و عتبات عالیات را دارند دعوت می‌کنیم که از این فرصت استفاده کنند چرا که  امکانات برای شرکت در این راهپیمایی فراهم است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول