اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

قهرمانی چادرملو در لیگ دوومیدانی بانوان/۵ رکورد ملی و باشگاهی شکسته شد

تیم چادرملو قهرمان لیگ دوومیدانی بانوان شد.

قهرمانی چادرملو در لیگ دوومیدانی بانوان/۵ رکورد ملی و باشگاهی شکسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سومین و آخرین مرحله از بیست‌وشسمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش بانوان امروز(پنجشنبه) در حالی به میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید که تیم چادر ملو اردکان با ۷۷۳ امتیاز قهرمان شد.

پس از تیم چادر ملو، تیم‌های پلیمر خلیج فارس خرم آباد با ۷۰۱.۵ امتیاز و تیم دانشگاه آزاد با ۴۵۶.۵ امتیاز در جایگاهای دوم و سوم ایستادند.

همچنین در این مرحله از مسابقات سه رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد. فرزانه فصیحی با ثبت زمان ۱۱.۵۲ ثانیه رکورد باشگاهی را که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیت متعلق به خودش بود بهبود بخشید. 

فاطمه محیطی زاده نیز در ماده هفتگانه با ثبت ۵۰۹۵ امتیاز رکورد باشگاهی رده سنی بزرگسالان و رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد ملی رده سنی جوانان با ۴۹۱۹ امتیاز متعلق به خودش و همچنین رکورد باشگاهی رده سنی بزرگسالان با ۴۸۳۴ امتیاز در اختیار صدف آقاجانی بود. همچنین این ورزشکار در دو ۱۰۰ متر با مانع  با ثبت زمان ۱۴.۴۱ ثانیه رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. رکورد پیشین این ماده با زمان ۱۴.۶۸ ثانیه متعلق به نرگس رستگار (شهرکرد-۱۴۰۰/۴/۴) بود.

ماناحسینی در پرتاب نیزه با ثبت نتیجه ۴۱.۵۱ متر رکورد ملی رده سنی جوانان را شکست. 

در مراسم اختتامیه در رقابتها از مدیران عامل باشگاهای بابت حمایت از بانوان ورزشکار دوومیدانی توسط مسئولین فدراسیون تقدیر و تشکر شد.

ضمن اینکه فدراسیون دوومیدانی به مناسبت روز جهانی داور از تعدادی از داوران قدردانب بعمل آورد.

در این دوره از مسابقات ۱۵۰ورزشکار ازتیم‌های باشگاهی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد، دانشگاه آزاد اسلامی،گل گهر سیرجان،چادر ملو اردکان، لیانا بوشهر،تابش رعد مازندران وپادما یدک اصفهان با یکدیگر رقابت کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول