اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نارضایتی سرمربی تیم ملی جوانان با وجود برتری ۸ گله/ مرفاوی: مقابل امارات هم ۳ امتیاز را می‌خواهیم

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان با وجود برتری ۸ بر صفر مقابل برونئی از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.

نارضایتی سرمربی تیم ملی جوانان با وجود برتری ۸ گله/ مرفاوی: مقابل امارات هم ۳ امتیاز را می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالصمد مرفاوی پس از برتری ۸ بر صفر تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان مقابل برونئی در نشست خبری اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم‌ ما گل‌های زیادی به ثمر رساند و پیروزی کاملی بود اما می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. موقعیت‌های گل زیادی از دست دادیم و این موضوع قابل چشم‌ پوشی نیست.

وی افزود: بازی خوبی بود اما می‌شد با گل‌های بیشتری هم به اتمام برسد. به دست آوردن سه امتیاز بسیار مهم بود و ما از هر بازی پیروزی می‌خواهیم.

سرمربی تیم ملی جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به قد و قامت بالای بازیکنان تیم ملی نسبت به بازیکنان برونئی، ایران می‌توانست روی ضربات ایستگاهی موفق‌تر عمل کند نیز گفت: بله حق با شماست. بازیکنان ما فیزیک بهتری نسبت به حریف داشتند و می‌توانستیم از این موضوع بیشتر سود ببریم. البته که روی کرنر هم‌ به گل رسیدیم اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. توپ‌های زیادی را به خارج از چارچوب زدیم و باید دقت بیشتری می‌کردیم.

مرفاوی درباره بازی روز یکشنبه با امارات نیز گفت: ما از تمامی بازی‌‌ها سه امتیاز می‌خواهیم و قصدمان هم از ابتدا کسب ۹ امتیاز از سه مسابقه در قرقیزستان بود. با این حال به امارات احترام می‌گذاریم و می‌دانیم تیم‌ خوبی هستند. تصمیم داریم بازی امروز آنها و قرقیزستان را از نزدیک تماشا کنیم تا به خوبی امارات را آنالیز کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول