اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

۱۰۰ موکب برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در گرگان برپا شده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در استان گلستان تعداد ۱۰۰ موکب در خیابان شهید رجایی در مسیر کانون طه برپا شده است.

۱۰۰ موکب برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی در گرگان برپا شده است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی که حال و هوای پیاده روی اربعین را حس کنند در خیابان شهید رجایی حد فاصل کلانتری تا کانون طه موکب جاماندگان اربعین حسینی برپا شده و هر شب از ساعت ۱۷ الی ۲۳ پذیرای عاشقان امام حسین(ع) است.

وی تصریح کرد: قرار بود امسال ۷۵ موکب جاماندگان در استان برپا شود که با استقبال مردم تعداد موکب ها به ۱۰۰ موکب رسیده و در این موکب ها خدماتی مانند تغذیه، مشاوره، خانواده، جمعیت، کودکان، خدماتی درمانی و غیره ارائه می شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از برپایی موکب در استان شده و مردم استان از سراسر شهرستان ها از این موکب ها بازدید می کنند.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این موکب ها بازدید کنند.

 

برگزاری یادواره سرداران و چهار هزار شهید گلستان در موکب گلستان در کربلا

گرزین گفت: همزمان با اربعین حسینی مراسم یادواره سرداران و شهدای مدافع حرم و چهار هزار شهید گلستان در موکب علی بن موسی الرضا(ع) گلستان در کربلای معلی پنج شنبه شب برگزار شد.

وی تصریح‌کرد: این مراسم با حضور زایرین اباعبدالله حسین(ع)، خانواده شهدا با مداحی حاج اصغر صادق نژاد و سخنران کشوری برگزار شد.

 

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول