اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

پیروزی ناپلئونی ژاپنی‌ها مقابل تیم ملی ایران

تیم ملی نوجوانان کشورمان در دیداری دوستانه مقابل ژاپن نتیجه را واگذار کرد.

پیروزی ناپلئونی ژاپنی‌ها مقابل تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های ملی فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن از ساعت ۱۴:۴۵ به وقت محلی در ورزشگاه شهر نیگاتا آغاز و با برتری خفیف میزبان به پایان رسید.

گل اول این دیدار توسط ژاپن روی ضربه پنالتی در دقیقه ۲۹ به ثمر رسید، در حالی که این پنالتی از فرار با توپ سریع مهاجم ژاپن و خطای مدافع کشورمان روی وی در محوطه جریمه به دست آمده بود.

در نیمه نخست این دیدار عرفان درویش عالی و امیرمحمد رزاق نیا و اسماعیل قلی‌زاده از سوی داور کارت زرد دریافت کردند.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که د‌و تعویض در تیم ملی نوجوانان کشورمان انجام شد. بر این اساس رضا غندی پور و یعقوب براجعه به ترتیب به جای رئوف سلطانی و ابوالفضل ذلیخایی به میدان رفتند.

در دقیقه ۵۲ روی یک‌ ارسال از جناح چپ و در پایان ضربه سر مهاجم ژاپن گل دوم میزبان وارد دروازه شد.
دروازه‌بان کشورمان در چند صحنه واکنش‌ خوبی از خود نشان داد و در دقیقه ۵۸ نیز یک موقعیت تک به تک را دفع کرد.

در ادامه این مسابقه چند موقعیت خوب روی دروازه ژاپن ایجاد شد ازجمله از روی دو کرنر که ضربات بازیکنان با فاصله کم از زمین خارج‌ شد تا اینکه در دقیقه ۸۷ گل نخست ایران توسط محمد عسگری به ثمر رسید. دو دقیقه بعد نیز شوت سرکش محمد عسگری از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه خارج شد. در دقیقه پایانی وقت قانونی نیز یک خلق موقعیت و ضربه زیبای رضا غندی‌پور نتوانست ایران را به گل تساوی برساند.

در این زمان علیرضا همایی فر به جای ماهان صادقی، محمد عسگری به جای اسماعیل قلی‌زاده، علیرضا شریفی به جای کسری طاهری و سمیر حبوباتی به جای نیما اندرز به میدان رفتند. در این نیمه رضا غندی‌پور کارت زرد دریافت کرد. همچنین عرفان درویش عالی در دقایق اضافه، دومین کارت زرد را از داور گرفت و‌ اخراج شد.

گفتنی است، در این تورنمنت هفت تعویض برای تیم‌ها درنظر گرفته شده است.

تیم ملی نوجوانان کشورمان که درواقع متشکل از بازیکنان زیر ۱۶ سال است امروز مقابل تیم ملی زیر ۱۷ سال ژاپن به میدان رفت. پیش از این و در ازبکستان، ملی پوشان نوجوان کشورمان با تیم نوجوانان ژاپن به رقابت پرداختند که نتیجه این دیدار ۳ بر یک به سود شاگردان عبدی به پایان رسیده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول