اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

بستری ۲۵ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌شمالی

با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده با بستری ۲۵ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته هم اکنون ۷۷ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

بستری ۲۵ بیمار جدید کرونایی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی خراسان ‌شمالی، با بستری ۲۵ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته هم اکنون ۷۷ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند و خوشبختانه هیچ فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت نشده است.

بر اساس جدیدترین به روز رسانی‌های وضعیت کرونایی که از سوی وزارت بهداشت منتشر می‌شود، ۵ شهرستان‌ شامل گرمه، شیروان، راز و جرگلان، جاجرم، مانه و سملقان و فاروج در وضعیت زرد و شهرستان‌های اسفراین، جاجرم و بجنورد در وضعیت نارنجی قرار گرفتند.

واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی عامل ریشه کنی و مهار بیماری کروناست، بنابراین شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند یا نوبت دُز سوم و دُز یادآور آن‌ها فرا رسیده سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند.

بی‌توجهی به واکسیناسیون و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند، روند کاهشی تلفات را معکوس کند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول