اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای طرح ملی «یاس» در استان قزوین/ آموزش ۲۵٠ دختر مددجوی کمیته امداد امام(ره)

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در طرح ملی یاس با همکاری هلال احمر، دوره آموزش امداد و نجات کمک های اولیه در خانه های هلال برگزار می شود که ۲۵۰ نفر از دختران مددجوی استان قزوین در این طرح شرکت کردند.

اجرای طرح ملی «یاس» در استان قزوین/ آموزش ۲۵٠ دختر مددجوی کمیته امداد امام(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین قلی پور اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به خانواده های نیازمند ارائه می کند که یکی از این خدمات که از اهمیت بالایی برخوردار است، خدمت فرهنگی است.

وی ادامه داد: اگر چه خدمت اقتصادی و مالی یک خدمت ضروری و مهم است ولی نباید فراموش کرد که اثرگذاری و پایداری خدمات فرهنگی بسیار با اهمیت است از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) به خدمات فرهنگی اهمیت می دهد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در حوزه خدمات فرهنگی برنامه ها و طرح های مختلفی اجرا می شود تا مددجویان به شرایط اجتماعی مناسبی برسند که هر طرح و برنامه ای هدف مشخصی را دنبال می کند.

وی اعلام کرد: در اجرای طرح ۳۱۳ که با همکاری تبلیغات اسلامی و حضور ۶۰ نفر از روحانیون به انجام رسید، در مجموع ۳۰۰ خانواده از برنامه های این طرح بهره مند شدند همچنین در طرح فلاح که با همکاری مبلغین حوزه علمیه برگزار شد، ۳۵۰ خانواده از برنامه روضه خوانی در منازلشان بهره مند شدند.

قلی پور عنوان کرد: طرح روزه اولی ها همانطور که از نامش پیداست برای ۵۰۰ نفر از فرزندان مددجویی اجرا شده که به تازگی به سن تکلیف رسیده اند در نتیجه با برگزاری یک برنامه فرهنگی و دینی ضمن برگزاری جشن، مشاوره و راهنمایی های فرهنگی و دینی به این دسته از مددجویان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در طرح ملی یاس نیز که با همکاری هلال احمر برای دختران ۳۵ تا ۴۵ سال تحت حمایت برگزار می شود، دوره آموزش امداد و نجات کمک های اولیه در خانه های هلال برگزار می شود که در این طرح ۲۵۰ نفر از دختران استان قزوین شرکت کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در مجموع طی چهار ماهه سال ۱۴۰۱ بیش از یک هزار و ۲۰۰ خانواده مددجو از طرح های مختلف فرهنگی در استان قزوین بهره مند شدند.

وی یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بخشی از برنامه های فرهنگی را با کمک خیران و نیکوکاران اجرا می کند از این رو انتظار داریم با کمک خیران سطح برنامه های فرهنگی را هرچه بیشتر ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول