اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آغاز توزیع روغن موتور با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از آغاز توزیع 50 هزار لیتر روغن موتور ناوگان حمل و نقل عمومی با نرخ مصوب دولتی خبر داد.

آغاز توزیع روغن موتور با نرخ دولتی بین ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، جواد حق‌لطفی اظهار کرد: توزیع 50 هزار لیتر روغن موتور بین ناوگان حمل و نقل عمومی استان قزوین با نرخ مصوب دولتی آغاز شده است.

وی افزود: این اقدام به‌ منظور حمایت از رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل برون‌شهری با نرخ مصوب دولتی برای تمام کامیون‌دارانی که دارای کارت ناوگان و کارت هوشمند فعال هستند آغاز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: این مقدار روغن با همکاری شرکت های بازرگانی تولید کننده روغن موتور در راستای تنظیم بازار و کنترل قیمت روغن موتور به خصوص روغن موتورهای دیزلی با هماهنگی سازمان های نظارتی در پایانه باربری توزیع می شود.

حق‌لطفی ادامه داد: مالکان خودروهای سنگین استان با استفاده از سهمیه اختصاص یافته در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت می توانند روغن ها را با قیمت مصوب از عامل توزیع در پایانه باربری قزوین تهیه کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار امیدواری کرد با ارائه خدماتی مانند توزیع روغن موتور با نرخ دولتی شاهد ارتقای شاخص های اقتصادی در حوزه صنعت حمل و نقل جاده‌ای باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول