اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

400 نوع محصول «زرکام» امسال به بازار می‌آید

مجموعه «زرکام» در فاز نخست در مساحت 300 هزار مترمربع شروع به کار کرده و مقرر شده تا پایان سال‌جاری 400 نوع محصول تولید و روانه بازار شود.

400 نوع محصول «زرکام» امسال به بازار می‌آید

به گزارش خبرنگار ما عارف فرجی، مدیر شرکت «زرکام» ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: مجموعه «زرکام» پس از سال‌ها تحقیق و با سرلوحه قرار دادن زیرساخت‌، تکنولوژی و دانش به‌عنوان سه ضلع مؤثر در راه ایجاد و توسعه مجموعه فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی گفت: در زمینه «زیرساخت» به فضای مناسب درخصوص محصولات کانفکشنری و خصوصاً شکلات توجه ویژه‌ای شد که می‌توان به کنترل فضای میکروبی با استفاده از فلیترهای پیشرفته و کنترل دمایی فضای سالن‌های تولید اشاره کرد. در زمینه «تکنولوژی» مقوله‌هایی نظیر چگونگی فرآوری و بسته‌بندی مورد توجه قرار گرفت، چرا که محصولات تولیدی ایران در طول چند دهه گذشته عموماً به یک شکل خاصی تولید و عرضه می‌شده و تنها از نظر طعم متفاوت بوده است.

فرجی خاطرنشان ساخت: برای تحقق این امر و تفاوت در پروسه تولید محصولات «زرکام» تجهیزات بسته‌بندی مدرنی وارد کشور شد و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استقرار خطوط تولید پیوسته از ابتدا تا انتهای پروسه تولید در راستای تحقق این آرمان برنامه‌ریزی شده است.

وی حضور مستمر در کمپانی‌های بزرگ تأمین کننده مواد اولیه شیرینی و شکلات دنیا را در راستای تولید محصولی متفاوت مؤثر دانست و در پاسخ تصریح کرد: از آنجایی‌که گروه زر همواره به‌دنبال ایجاد زنجیره‌های ارزش و ایجاد زنجیره‌های تأمین خود بوده، در راستای تأمین مواد اولیه اصلی «زرکام» نیز از همین زنجیره‌ها بهره برده است.

مدیر شرکت «زرکام» یادآور شد: امروز در این مجموعه انواع ویفرها (خاص و کلاسیک)، کیک، بیسکوئیت، کراکرها، تافی و انواع شکلات تولید می‌شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: گردش مالی صنعت شیرینی و شکلات دنیا در سال 2021 حدود 1200 میلیارد دلار بوده و این در حالی است که سهم ایران با دارا بودن یک درصد جمعیت جهان تنها 700 میلیون دلار است و این آمار و ارقام گواه وجود ظرفیت‌های بالای فعالیت در این بخش است.

گفتنی است «تیکرز» (ترکیبی از طعم ناب شکلات واقعی، تکه‌های فندق و ویفر کریسپی، «تریپرز» (ترکیب سه طعم در یک محصول، تجربه همزمان فندق، شیر و شکلات)، چوکوتریپس (طعم واقعی شکلات)، وینکرز (طعم واقعی ویفر)، هانیپرز (کیک سبک)، بریتونا (کیک شکلاتی) و پیکولند (کیک‌های کوچک) از مهم‌ترین محصولاتی است که در شروع فعالیت «زرکام» وارد بازار شدند و به‌زودی محصولات جدیدی به سبد محصولات افزوده خواهد شد.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول