اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  روایت روز

خط ویژه| روحیه دیکتاتوری اصلاح‌طلبان؛ از میترا تا مهسا/ ناراحتی رسانه سعودی-انگلیسی-اسرائیلی از عضویت رسمی ایران در شانگهای

جریان به‌ظاهر اصلاح‌طلب بارها مدعی شده که حامی حقوق زنان است اما در بزنگاه‌ها ثابت کرده که به‌هیچ‌عنوان لیاقت و شایستگی حمایت از حقوق زنان را ندارد.

خط ویژه| روحیه دیکتاتوری اصلاح‌طلبان؛ از میترا تا مهسا/ ناراحتی رسانه سعودی-انگلیسی-اسرائیلی از عضویت رسمی ایران در شانگهای

گروه ویژه فارس: خط ویژه، رصدی است روزانه از لابه‌لای روزنامه‌های داخلی و عملیات رسانه‌ای پایگاه‌های خبری رسانه‌های ضدانقلاب، در این رصد  بر آنیم که بتوانیم خطوط مشترک میان بعضی از رسانه‌های داخلی و ضدانقلاب را بررسی و تحلیل کنیم.

*******

نمایش روحیه دیکتاتوری اصلاح‌طلبان؛ از «میترا استاد» تا «مهسا امینی»

جریان به‌ظاهر اصلاح‌طلب در داخل ایران رکورد قابل توجهی در تناقض‌گویی و رفتار متناقض ثبت کرده است. این طیف بارها مدعی شده که حامی حقوق زنان است اما در بزنگاه‌ها ثابت کرده که به‌هیچ‌عنوان لیاقت و شایستگی حمایت از حقوق زنان را ندارد.

به این موارد دقت کنید: وقتی «محمدعلی نجفی» شهردار اصلاح‌طلب تهران و یکی از کاندیداهای مطرح جریان اصلاح‌طلب برای ریاست جمهوری، همسر دوم خود را به طرز فجیعی با شلیک پنج گلوله به قتل رساند، فعالین و رسانه‌های اصلاح‌طلب به‌جای دفاع از مقتول که زنی جوان بود، به‌صورت یکپارچه از «قاتلِ یک زن» دفاع کرده و وی را در جایگاه «قهرمان مظلوم»! نشاندند. جریان اصلاح‌طلب با دیکتاتوری و بی‌اخلاقی، مقتول را مهدورالدم! و شایسته مرگ! معرفی کرده و قاتل را فردی خوشنام! جنتلمن! و نخبه! جا زدند.

 

در نمونه دوم، وقتی آرمان عبدالعالی دختری نوجوان را به قتل رسانده و بدن وی را مثله کرده و جسد را پنهان کرد، باز هم فعالین و رسانه‌های اصلاح‌طلب با دفاع از «قاتلِ یک زن»، بر ظلم رواداشته شده به مقتول سرپوش گذاشته و با دیکتاتوری و بی‌اخلاقی، حقوق زنان را به تمسخر گرفتند.

در نمونه سوم، وقتی در هفته‌های گذشته یک سارق زورگیر و سابقه‌دار به زنی در اتوبان نیایش حمله کرده و وسایل وی را به سرقت برد، باز هم جریان به‌ظاهر اصلاح‌طلب جانب سارق زورگیر را گرفته و با بی‌توجهی نسبت به ظلمی که به این خانم و تعداد قابل توجهی از زنان دیگر توسط همین فرد اوباش صورت گرفته سکوت کرده و اعتراض کردند که چرا فرد تعرض‌کننده به آرامش جامعه که باعث رعب و وحشت مردم شده است، باید اعدام شوند.

 

اکنون نیز در ماجرای مهسا امینی، انتشار ویدئوی لحظه بی‌هوش شدن وی و مستندات موجود حکایت از آن دارد که این فرد به‌هیچ‌عنوان مورد ضرب و شتم قرار نگرفته است. بااین‌حال جریان به‌ظاهر اصلاح‌طلب هم‌صدا با جریان معاند با ذبح اخلاق و وجدان، مدعی هستند که وی در اثر ضرب و شتم به قتل رسیده است.

جریانی که به دروغ و به جهت آلودگی به نفاق، تابلوی اصلاح‌طلبی را بر دست گرفته همیشه علیه قانون گردن کشی می‌کند، یک روز باهدف تطهیر و برائت نجفی، روز دیگر باهدف تطهیر و برائت آرمان عبدالعالی و دیگر روز با دروغ و خبرسازی درباره مهسا امینی.

جریان به‌ظاهر اصلاح‌طلب این بار هم در اقدامی مسبوق به سابقه نه‌تنها با جریان معاند هم‌صدا شده بلکه با بیش فعالی در پی تهیه خوراک برای آنان است. چه آنکه در روزهای گذشته روزنامه هم‌میهن- به مدیرمسئولی کرباسچی- به منبع اصلی رسانه‌های سعودی-انگلیسی-آمریکایی جهت پوشش اخبار مغرضانه درباره مهسا امینی تبدیل شد.

 

و اما «محمد جواد اکبرین» که پیش‌ازاین با تابلوی دروغین اصلاح‌طلبی در داخل کشور در خدمت دشمن بود و حالا چندین سال است که متواری شده و دربست در خدمت دشمنان ملت ایران است، در مطلبی، هدف اصلی موج‌سواری بر پرونده مهسا امینی توسط این جریان را فاش کرد و نوشت: «این خطا نیست، خط است! قتل مهسا امینی به دست نیروهای گشت ارشد، یک استثناء و خطا و اتفاق نیست؛ هیچ‌یک از فجایع و جنایت‌هایی که در جمهوری اسلامی رخ می‌دهد حاصل اشتباه یا خطای یک فرد یا مجموعه مشخص نیست.»

این ضدانقلاب خارج‌نشین در ادامه هدف اصلی هلهله و پایکوبی جریان معاند و جریان به‌ظاهر اصلاح‌طلب بر خون مهسا امینی را آشکار کرده و نوشت: «تا روزی که حکومت دینی بر کشور حاکم باشد و یک حکومت دموکراتیک غیردینی جایگزین آن نشود وضعیت همین است.»

ناراحتی رسانه سعودی-انگلیسی-اسرائیلی از عضویت رسمی ایران در شانگهای

پیش‌ازاین رسانه‌ها و فعالین منتسب به جریان اصلاح‌طلب مدعی بودند که تا برجام احیا نشود و تا زمانی که ایران شرایط FATF را نپذیرد هیچ خبری از عضویت در سازمان اقتصادی شانگهای نیست.

نکته قابل‌تأمل اینجاست که حتی برخی مقامات ارشد دولت روحانی نیز همین ادعا را مطرح می‌کردند؛ اما در دولت سیزدهم بدون برجام و بدون FATF ایران به عضویت رسمی شانگهای درآمد.

در این میان واکنش وب‌سایت «ایران اینترنشنال» قابل توجه است. این وب‌سایت در واکنش به عضویت رسمی ایران در سازمان اقتصادی شانگهای نوشت: «حکومت ایران سال‌ها در انتظار عضویت دائم در سازمان شانگهای بوده. بخشی از رویکردی که موسوم است به نگاه به شرق. نگاهی که حاصل مخالفت ذاتی جمهوری اسلامی با غرب است.»

همزمان با انتشار این مطلب در این سایت سعودی-انگلیسی-اسرائیلی، روزنامه اعتماد- به مدیرمسئولی الیاس حضرتی، نماینده سابق مجلس و رفیق گرمابه و گلستان شهرام جزایری- در مطلبی مشابه نوشت: «علی‌رغم تلاش ایران برای حل اختلاف با غرب در چارچوب برجام و توافق هسته‌ای بار دیگر نگرش بدبینانه به غرب تقویت شده و ایران را بیشتر به سمت شرق سوق داده است. عضویت کامل ایران در سازمان همکاری شانگهای تنها چند ماه پس از امضای قرارداد راهبردی ۲۵ ساله با چین نشانگر تمایل و تلاش ایران در سیاست نگاه به شرق است.»

یک سؤال، چرا یک روزنامه داخلی هم‌صدا با یک وب‌سایت ضد ایرانی و بدسابقه، از عضویت دائم ایران در سازمان اقتصادی شانگهای ابراز نگرانی می‌کنند؟

پایان پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول