اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ضریب اشغال تأسیسات گردشگری سمنان به 85 درصد رسید

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: ضریب اشغال تأسیسات گردشگری این استان در ایام اربعین به 85 درصد رسید.

ضریب اشغال تأسیسات گردشگری سمنان به 85 درصد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در جمع مدیران این استان اظهار کرد: برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و زائران در ایام اربعین، کمیته‌های ستاد خدمات سفر، 11 جلسه برگزار کردند و خوشبختانه پذیرایی و استقبال مناسبی از زائران و مسافران صورت گرفت.

وی به فعالیت ١۵ پایگاه هلال‌احمر و امداد و نجات و دو پایگاه اطلاع‌رسانی هلال‌احمر در این ایام اشاره کرد و گفت: ٨٨ موکب نیز به زائران خدمات‌رسانی کردند.

کرم‌زاده از انجام 45 بازدید مشترک از تأسیسات گردشگری خبر داد و افزود: در این ایام، شکایتی از تأسیسات گردشگری ارائه نشد.

استاندار سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه در تمام ایام سال باید آمادگی خدمات‌رسانی به مسافران و زائران وجود داشته باشد، از رؤسا و اعضای کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر در استان سمنان قدردانی کرد.

سیدمحمدرضا هاشمی تأکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع خدمات‌رسانی به زائران، عنوان جلسات ستاد، ستاد خدمات سفر و خدمت به زائران باشد.

استاندار سمنان با قدردانی از شکسته شدن طلسم کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان با وفاق و همدلی گفت: کاروانسرا در ایام نوروز به عنوان یک جاذبه گردشگری برای بازدید مسافران آماده باشد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول