اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی خبر داد و گفت: محدودیتی در پرداخت تسهیلات نداریم.

پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید سعید صفوی در جلسه با شهردار و اعضای شورای شهر با اشاره به ظرفیت بالای شهر سهرورد بیان کرد: سهرورد شهری است که به‌ واسطه شیخ اشراق بخشی از فلسفه دنیا در آن به وجود آمده است، اما متأسفانه آن‌چنان‌که باید و شاید به دنیا شناسانده نشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های شهر سهرورد در حوزه گردشگری به‌ خصوص در حوزه جهانی تأکید کرد و افزود: این شهر ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای جذب گردشگر و رونق اقتصادی دارد که باید با راهکارهای اصولی از آن استفاده شود.

صفوی افزود: درصورتی‌که از ظرفیت‌های شهر سهرورد به نحو احسن استفاده شود، در آینده نزدیک این منطقه به‌عنوان یکی از قطب‌های بزرگ گردشگری و زیارتی مطرح خواهد شد که تحقق این امر نیازمند همکاری مردم و مجموعه مدیریت شهری ازجمله شورا و شهرداری است.

صفوی همچنین به بحث پرداخت تسهیلات به هنرمندان از سوی وزارت میراث‌فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: محدودیتی در پرداخت این تسهیلات وجود ندارد، اما انتظار داریم تا شورای شهر و شهرداری اطلاع‌رسانی خوبی دراین‌باره انجام دهند تا فرصت استفاده هنرمندان صنایع‌دستی از این تسهیلات فراهم شود.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول