اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به یاد مهسا امینی

ظهر امروز تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در پی درگذشت مهسا امینی، اقدام به برگزاری تجمعاتی کردند.

تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به یاد مهسا امینی

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، در پی درگذشت مهسا امینی که اخیرا دچار ایست قلبی شد، ظهر امروز (دوشنبه 28شهریور) تعدادی از دانشجویان در دانشگاه‌های تهران و برخی دیگر از دانشگاه‌های کشور اقدام به برگزاری تجمع کردند.

تجمع دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه هنر تهران با حضور حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان برگزار شد. تجمع‌کنندگان در این دانشگاه‌ها با سردادن شعارهایی خواستار بررسی دقیق ماجرای فوت مهسا امینی شدند. برخی دانشجویان نیز با سردادن شعارهایی خواستار تعطیلی فعالیت گشت ارشاد شدند. در دانشگاه هنر تهران تعدادی از دانشجویان به یاد مهسا امینی شمع روشن کردند.

 

 

در دانشگاه شهید بهشتی نیز حدود سیصد نفر از دانشجویان تجمع کرده بودند. تجمع کنندگان در دانشگاه شهیدبهشتی نیز با سردادن شعارهایی خواستار رسیدگی جدی به پرونده فوت مهسا امینی شدند.

 

 

تعدادی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس نیز ظهر امروز در محوطه این دانشگاه اقدام به برگزاری تجمع کردند. تجمع دانشجویان در این دانشگاه نیز حدود نیم ساعت طول کشید. 

برخی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نیز ظهر امروز در محوطه این دانشگاه تجمع کردند. تعداد دانشجویان تجمع کننده در دانشگاه امیرکبیر حدود 500 نفر می‌شد که خواستار بررسی دقیق پرونده فوت مهسا امینی بودند.

به گزارش فارس؛ روز گذشته نیز حدود 40 نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در محوطه این دانشگاه تجمع کردند. دانشجویان در برخی از دانشگاه‌های دیگر کشور نیز تجمعاتی را به یاد مهسا امینی برگزار کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول