اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسینی: در تغییر و تحولات تیم ملی از نظر مربیان ایرانی استفاده نشد/اگر از ضدفوتبال بترسیم، کیسه بوکس می شویم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: مسائل اخلاقی خوب است اما باید بتوانیم خوب کار کنیم تا در این لیگ مشکل و پیچیده نتیجه بگیریم.

حسینی: در تغییر و تحولات تیم ملی از نظر مربیان ایرانی استفاده نشد/اگر از ضدفوتبال بترسیم، کیسه بوکس می شویم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجتبی حسینی پس از دیدار دوستانه پیکان مقابل گل‌گهر اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود. فکر می‌کنم هر دو تیم با توجه به تعطیلی مسابقات دنبال این بودند که به اهداف‌شان برسند. ما طی 3-4 روز گذشته تمرینات پرفشاری انجام دادیم. بچه‌های ما در این بازی خسته بودند اما به ما خیلی کمک کرد تا برای اولین بازی لیگ آماده شویم. ان‌شاءالله بتوانیم از این بازی به بهترین شکل استفاده کنیم. 

وی در مورد اینکه بعضی از سبک تیم پیکان در بازی مقابل استقلال تمجید می‌کنند اما برخی معتقدند این تیم دفاع اتوبوسی دارد، گفت: به هرحال فوتبال سلایق مختلفی دارد. شما باید کار درست را انجام بدهید. از اینکه بگویند ضد فوتبال و ... بترسید، کیسه بوکس می‌شوید و باید خوب و با توجه به داشته‌هایمان بهترین ترکیب و سیستم را اتخاذ کنیم. در مورد آن بازی هم زیاد صحبت کردم. اگر یکبار دیگر فیلم بازی را ببینید بچه‌های ما خیلی خوب و هنرمندانه عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه علاوه بر جوان‌ترین تیم لیگ عنوان با اخلاق‌ترین تیم را نیز دارد، عنوان کرد: مسائل اخلاقی مهم است اما همه به دنبال نتیجه هستند. باید بتوانیم نتیجه بگیریم. جوان بودن و با اخلاق بودن خوب است اما باید بتوانیم خوب کار کنیم تا از این لیگ بسیار پیچیده و مشکل سربلند بیرون بیاییم.

حسینی در خصوص وقفه مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: من از ایجاد وقفه در مسابقات اصلاً راضی نیستم. به نظرم بعد از 6 -7 هفته تیم‌ها اشتباهات‌ و ترکیب بهتر‌شان را پیدا می‌کنند اما ما عادت کرده‌ایم و سعی می‌کنیم از این وقفه هم استفاده کنیم. 

وی در خصوص شرایط تیم ملی با بازگشت کارلوس کی‌روش گفت: من در جایگاهی نیستم که بتوانیم در مورد  تیم ملی صحبت کنم اما واقعیت این است که زمان زیادی را از دست دادیم. فدراسیون جدید مجبور شد تغییر و تحول داشته باشد اما متأسفانه ما شاهدیم که از نظر مربیان ایرانی به هیچ وجه استفاده نشد. این به فوتبال ایران ضربه می‌زند که یکسری بازیکنان قدیمی به صرف اینکه 5 سال پیش با آنها کار می‌کردند را بیاوریم. ما جامانده‌های زیادی داشتیم که می‌توانستند با حضور در جام جهانی فوتبال ما را 4-5 سال دیگر بیمه کنند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: آنها می‌توانستند حتی در جام ملت‌‌های بعدی به تیم ما خیلی کمک کنند. اتفاق خوبی نیفتاد که ما اینطور ندید دوباره به سراغ خاطرات قبلی برویم. 

حسینی در مورد اینکه آیا رفت و آمدهای سامان فلاح مشکل‌ساز نمی‌شود، عنوان کرد: نه، بهتر است زیاد در مورد او صحبت نکنیم. مدافعین میانی خوب زیاد داریم. یک جوان باید کارش را انجام بدهد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول